جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) تاکید کرد: اگر از تمام ظرفیت‌هایی که در اختیار داریم به نحو احسنت بهره بگیریم، علارغم تمام دشمنی‌ها و دسیسه‌های دشمن پیروزی‌های بارزی را کسب خواهیم کرد.
کد خبر: ۹۱۷۴۴۵۳
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سردار پاسدار احمد شفائی صبح امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه فرمانده بسیج سپاه شهرستان رشتخوار در جمع پرشور بسیجیان و مسئولین شرکت کننده در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای ۸ سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه بر اساس آموزه‌های دین قدردانی از نعمت‌های الهی باعث افزایش رحمت خداوند متعال می‌شود، افزود: باید امروز قدردان نعمات الهی و امنیت موجود در منطقه باشیم، در گذشته دشمن در شرق کشور در تلاش برای ایجاد ناامنی بود، فتنه‌ای که دشمنان جمهوری اسلامی در گذشته ایجاد کرده بودند به همت مردم و مسئولین منطقه خاموش شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در ایام محرم از قیام سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) درس گرفته ایم، افزود: ما در ایام محرم متوجه شدیم که قیام سرور و سالار شهیدان چه مبنایی داشته است، و امروز از آن ایثارها، فداکاری‌ها و جانفشانی‌ها چه نتایجی را باید برداشت کنیم.

سردار شفائی در ادامه همین مطلب با تاکید بر اینکه باید با تمام قوا گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم، یادآور شد: ما امروز به عنوان یک بسیجی، مسئول و به عنوان یک خواهر و برادر مسلمان چه وظایفی داریم، این وظایف را چه کسی تشخیص می‌دهد، قطعا تشخیص این وظایف برعهده امام جامعه است.

جانشین فرماندهی سپاه امام رضا (ع) با تاکید و توجه مسئولین به فرمایشات و تاکیدات مقام معظم رهبری در رابطه با مسئله مهم اقتصاد و فرهنگ، افزود: اگر از تمام ظرفیت‌هایی که در اختیار داریم به نحو احسنت بهره بگیریم، علارغم تمام دشمنی‌ها و دسیسه‌های دشمن پیروزی‌های بارزی را کسب خواهیم کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: ما دشمنان ما با تمام توان ۴۰ سال برای کند کردن، متوقف کردن و از بین بردن ما استفاده کردند، تنها راه ادامه پیروزی‌ها این است که با تمام قوا شتابان تلاش کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها