مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج)خبرداد ؛
مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج)ازفراخوان سومین جشنواره ملی جهادگران خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۴۴۷۱
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷

به گزارش سرویس بسیج جهادی خبرگزاری بسیج، فرهاد آمندی در گفتگو باخبرنگار خبرگزاری بسیج اظهارداشت: سومین جشنواره ملی جهادگران به همت مرکز مطالعات و هدایت حرکتهای جهادی این سازمان در سطح کشور و با هدف شناخت و قدردانی از گروهها و ایده های برتر در حوزه جهادی برگزار میشود.

وی افزود: جشنواره ملی جهادگران هرساله باهدف شناسایی و الگوسازی از گروه‌‏ها و ایده‌‏های برتر از یک سو و همچنین ترویج و گفتمان‌سازی در راستای تعمیق بخشی فعالیت‌ها و استفاده از دانش روز در حوزه جهادی و مسائل مناطق محروم از سوی دیگر برگزار می‏‌شود.

امندی ادامه داد: از تمامی گروه‏‌های جهادی، صاحب‌نظران و متخصصین حوزه محرومیت‌زدایی استان زنجان دعوت می‌شود با ارسال آثار خود در بخش تخصصی در قالب طرح، ایده و تجربه و در بخش هنری در قالب عکس، مستند و نماهنگ در جشنواره سوم مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه جشنواره ملی جهادگران، عرصه بروز و ظهور توانمندی‌ها و دستاوردهای خانواده بزرگ گروه‌های جهادی است، عنوان کرد: جشنواره ملی جهادگران در نظر دارد تا با بهره‌گیری از نظرات ارزنده کارشناسان، صاحب‌نظران و فعالین حرکت‌های جهادی و همچنین با همکاری پژوهشکده‌های علمی و تخصصی مرتبط با حوزه محرومیت‌زدایی هرساله بتواند با رویکردی جدید و نگاهی نو موضوعات مرتبط با حرکت‌های جهادی و مناطق محروم کشور را به اشتراک بگذارد و درنتیجه گامی بلند در مسیر توسعه کمی و کیفی گروه‌های جهادی بردارد.

گفتنی است مهلت ارسال آثار تا30 آبان ماه امسال بوده و اختتامیه جشنواره با حضور مقامات و مسئولین کشوری در حوزه محرومیت زدایی به منظور تجلیل از برگزیدگان و نفرات برتر جشنواره در دهه فجر امسال دراستان تهران برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظرات