خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان با اشاره به اجرای طرح مهر تحصیلی در استان، گفت: ۴۶۶ بسته کیف و نوشت افزار ایرانی بین دانش آموزان مناطق محروم و مناطق سیل زده استان گلستان توزیع شد.
کد خبر: ۹۱۷۴۴۹۹
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، حجت الاسلام والمسلمین روح‌الله سلیمانی‌فرد عصر امروز در مراسم آغاز اجرای طرح مهر تحصیلی در آستانه بازگشایی مدارس اظهارداشت: طرح مهر تحصیلی یکی از رسالت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای اجرای امینانه نیات واقفان خیراندیش و تقویت بعد خیریه سازمان در امر کمک به تحصیل دانش آموزان است که همه ساله در آستانه ماه مهر و شروع سال تحصیلی برگزار می‌شود.

وی افزود: مردم خیر و واقفان گلستانی همواره سعی داشته‌اند به فرموده مقام معظم رهبری جامعه را از فقر مادی و معنوی دور کنند که در همین راستا طرح مهر تحصیلی با مشارکت واقفان و موقوفاتی که با این موضوع به ثبت رسیده‌اند در استان اجرا می‌شود.

مدیرکل اوقاف گلستان گفت: با توجه به اینکه در سال "رونق تولید" قرار داریم با برنامه‌ریزی سازمان اوقاف وامور خیریه دراین طرح از بسته‌های تحصیلی شامل کیف و نوشت افزارهای ایرانی و با طرح‌های ملی و مذهبی استفاده شده است.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها