خبرهای داغ:
رئیس هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه استان فارس گفت: برخی مسوولان به جای پاسخگویی به رسانه‌های رسمی بازیچه شبکه‌هایی اجتماعی شده اند که عمدتا به دنبال تشویش فضای عمومی جامعه بوده و در تقابل با مسائل ارزشی، دینی و مذهبی هستند.
کد خبر: ۹۱۷۴۵۰۲
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، رضا جاویدی، در دیدار اعضاء هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه استان فارس با حجت الاسلام موسوی، رئیس کل دادگستری استان فارس که در سالن جلسات دادگستری برگزار شد، با اشاره به وجود برخی رسانه نماها در استان، اظهار داشت: رسانه های استان در حوزه مکتوب و برخط دارای شناسنامه هستند.

وی در ادامه اضافه کرد: اخیرا برخی در فضای مجازی سایت ها و یا صفحات اینستاگرام راه اندازی کرده اند و با نشر به اصطلاح اخبار البته بصورت جهت دار و با نیت های برنامه ریزی شده در تلاش هستند با انتشار اینگونه مطالب جامعه را دوقطبی کرده که غالبا نشر آنها در فضای مجازی در حوزه هایی باعث نگرانی مردم شده است.

رئیس هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه استان فارس ابراز کرد: از دستگاه قضایی استان انتظار می رود که از رسانه های رسمی حمایت قانونی صورت گیرد، چرا که برخی مسئولان نقد را بر نمی تابند و همین موضوع موجب می شود که از اهل رسانه شکایت هایی صورت گیرد.

وی در ادامه تاکید کرد: برخی مسوولان به جای پاسخگویی به رسانه های رسمی بازیچه شبکه هایی اجتماعی شده اند که عمدتا به دنبال تشویش فضای عمومی جامعه بوده و در تقابل با مسائل ارزشی, دینی و مذهبی هستند.

جاویدی در پایان خاطرنشان کرد: برخورد قاطع دستگاه قضایی استان با رسانه های غیر رسمی انتظار ماست و بسیج رسانه حمایت از جراید و خبرگزاری های رسمی در انعکاس مشکلات مردم و مطالبه گری در چهارچوب قانون را همواره در دستور کار خود دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها