خبرهای داغ:
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:
گلچین برنامه های فرهنگی هنری هفته دفاع مقدس در استان گلستان را اعلام کرد.
کد خبر: ۹۱۷۴۵۱۲
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، «احمد گلچین» ؛ معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستانگفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه های مختلفی از سوی کارگروه فرهنگی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان برگزار می شود.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: برگزاری کارگاه آموزشی شعر دفاع مقدس، اجرای محفل شعرخوانی با موضوع دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت در 13 شهرستان استان، نمایشگاه عکس دفاع مقدس و نمایشگاه هنرهای تجسمی با موضوع دفاع مقدس از برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان گرگان است.

وی، دیدار از هنرمندان ایثارگز، دیدار با خانواده شهدا، غبار روبی گلزار شهدای گمنام، اهدای کتاب و مشارکت در برنامه های ستادی هفته دفاع مقدس را از برنامه های شهرستان بندرترکمن برشمرد.

گلچین تصریح کرد: برگزاری محفل شعر، برگزاری ورک شاپ نقاشی و خوشنویسی، دیدار با خانواده شهدا و نمایشگاه عکس دفاع مقدس از برنامه های این ایام در شهرستان کردکوی است.

وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه عکس دفاع مقدس، نشست شعری با موضوع دفاع مقدس و تجلیل و بازدید از خانواده شهدا از برنامه های شهرستان بندرگز و شرکت در مراسم غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری نمایشگاه عکس دفاع مقدس، نصیب بنر در سر در اداره و همکاری در برگزاری برنامه های ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس از برنامه های شهرستان آق قلا است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان برگزاری نشست شاعران، مسابقه بداهه نویسی، برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی، نشست کارکنان و تقدیر از همکار ایثارگر را از برنامه های شهرستان علی آباد کتول اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه کتاب و عکس دفاع مقدس، دیدار با خانواده شهید هنرمند، اجرای نمایش خیابانی زیرخاکی ویژه دفاع مقدس و برگزاری نشست کتابخوان با موضوع دفاع مقدس از برنامه های شهرستان آزادشهر و برپایی نمایشگاه کتاب، عکس و هنرهای تجسمی، عصر شعر و خاطره و پخش فیلم با موضوع دفاع مقدس از برنامه هیا شهرستان مینودشت است.

گلچین اظهارداشت: برپایی نمایشگاه کتاب، عکس و عصر شعر از برنامه های شهرستان گنبدکاووس و برگزاری عصر شعر با موضوع دفاع مقدس، غبار روبی گلزار شهدا، تجلیل از کارمند جانباز و نمایشگاه عکس از برنامه های شهرستان رامیان است.

وی، برگزاری نمایشگاه عکس، کتاب و مسابقه فرهنگی را از برنامه های شهرستان گالیکش و نمایشگاه عکس و تجسمی با موضوع دفاع مقدس را از برنامه های شهرستان کلاله برشمرد.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها