باحضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج)استان زنجان؛
آیین تکریم و معارفه مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر با حضور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان، فرمانده سپاه ابهر،مسئولین واقشارمختلف مردم این شهرستان در محل سالن بصیرت سپاه ابهربرگزارشد‌.
کد خبر: ۹۱۷۴۵۱۵
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج؛حجت الاسلام بیگدلی،مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج)ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: شهدا با درس آموزی از مکتب و سیره اهل بیت(ع) در مسیر الهی گام برداشتند و عند ربهم یرزقون شدند تا موجب اقتدار شده و شهادت هنر مردانی است که با آگاهی و اعتقاد محکم به اهل بیت و سیدالشهدا(ع) پا در این مسیر گذاشتند و برای خود و کشورعزت آفریدند.

 

وی بابیان اینکه برای موفقیت در ادامه مسیر پیروی از ولایت فقیه وخودباوری امری ضروری است،تصریح کرد: يكي از راه هاي پيشرفت و ترقي كشورها سرمايه گذاري بر روي جوانان و اعتماد برآنهاست که نسل جوان به عنوان نيروي فعال و متحرك، پرتلاش و با احساس ميتواند نقش خوبي در پيشرفت يك جامعه داشته باشد.

 

در ادامه این این مراسم،محسن احمدی تبار؛فرمانده سپاه ناحیه ابهر از زحمات حجت الاسلام محمدی تقدیر و حجت‌الاسلام شاهسوندی را به‌عنوان مسئول جدید دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در این ناحیه معرفی نمود.

 

 

ارسال نظرات