مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان:

برگزاری همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس در کردستان

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان از برگزاری همایش تجلیل و نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس همزمان با سراسر کشور در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۴۵۶۴
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، «ذبیح‌الله مالکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس استان کردستان اظهار داشت: پیشکسوتان دوران دفاع مقدس گنجینه‌هایی از تجربیات هستند که نیاز است از این تجربیات به نحو درستی بهره برداری کرد.

وی گفت: استان کردستان دارای بیش از ۶ هزار نفر پیشکسوت دوران دفاع مقدس است که دارای توانمندی‌های زیادی هستند و نیاز است که با برنامه ریزی دقیق از این توانمندی‌ها استفاده بهینه کرد.

مالکی در ادامه به برنامه‌های هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: برابر ابلاغ ستاد کل نیرو‌های مسلح استان همزمان با شهادت شهیدان فکوری و کلاهدوز که روز تجلیل و نکوداشت فرماندهان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس نام گذاری شده به همین مناسبت قرار است همایش نکوداشت پیشکسوتان در کل استان برگزار شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان همایش نکوداشت پیشکسوتان دفاع مقدس را از مهم‌ترین این برنامه‌ها عنوان و بیان کرد: این همایش هفتم مهر به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این همایش را تکریم و تجلیل از یادگاران هشت دفاع مقدس دانست و افزود: ارائه الگوی مقاومت و مجاهدت به نسل جوان از دیگر اهداف برگزاری این همایش است.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار