خبرهای داغ:
جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین خبر داد:

برگزاری همایش سبک زندگی ایرانی اسلامی با حضور دکتر روازاده

همایش سبک زندگی ایرانی اسلامی با حضور دکتر روازاده به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان قزوین برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۷۴۵۶۸
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰

سرهنگ حمزه برین جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین از برگزاری همایش سبک زندگی ایرانی اسلامی به همت قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان قزوین خبر داد.

وی اذعان کرد: رهبرِ انقلاب در بندِ پایانیِ بیانیۀ گامِ دوّمِ انقلاب، به مقولۀ «سبکِ زندگی» پرداخته و اشاراتی به آن کرده‌اند. نخستین‌بار، ایشان در سالِ نودویک از مقولۀ سبکِ زندگی سخن گفتند و به آسیب‌شناسیِ وضعِ سبکِ زندگیِ روزمرۀ مردم پرداختند و موارد و فقراتِ متعدّدی را بیان کردند و در نهایت، توصیه نمودند که اصحابِ فکر و نظر، هم «مقوّمات» و «معیارها»‌ی سبکِ زندگیِ اسلامی را تبیین کنند، هم ریشه‌ها و خاستگاه‌های شکل‌گیریِ «عیوب» و «نقصان» در سبکِ زندگی را بیابند و هم «سازوکارها» و «راهکارها»‌ی ایجادِ تغییر در سبکِ زندگیِ کنونی و حرکتِ شتابان به‌سوی سبکِ زندگیِ اسلامی را مشخص کنند.

برین گفت: درهمین راستا لازم است به منظور تبیین نمادهای سبگ زندگی ایرانی و اسلامی در برابر تهاجم فرهنگی غرب به مبانی اصلی و اصولی سبک تفکری و زندگی اسلامی، با بهره بردن از اساتید این امر، قدم در راه تغییر و تصحیح زندگی تک تک ابنا جامعه برداریم.

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در خاتمه تصریح کرد: در همین راستا همایش سبک زندگی ایرانی اسلامی با حضور دکتر روازاده روز چهارشنبه، 27 شهریور ماه سال جاری راس ساعت 16در شبستان امیر المومنین(ع) مسجد النبی شهر قزوین برگزار می گردد.

1004/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها