پوستر پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر روز دوشنبه در آیینی با حضور مدیران و پیشکسوتان رسانه‌های استان در بوشهر رونمایی شد.
کد خبر: ۹۱۷۴۵۷۲
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲
به گزارش سرویس بسیج رسانه خبرگزاری بسیج از بوشهر، مسئول سازمان بسیج رسانه استان بوشهر روز دوشنبه در این آیین گفت: در چهارمین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان بوشهر با استقبال خوبی که صورت گرفت ۹۰۰ اثر به کمیته علمی جشنواره راه یافت.

عبدالله نجفی افزود: در پنجمین دوره قالب‌های فیلم مستند و داستانی حذف و جشنواره در قالب یادداشت، گزارش، خبر، تیتر، مقاله، عکس و موشن گرافیک برگزار میشود.

وی ادامه داد: موضوع‌های کشوری این جشنواره شامل دفاع و جبهه مقدس، مسائل صنفی خبرنگاران، دستاورد‌های انقلاب اسلامی، بصیرت و دشمن شناسی، موضوع‌های آزاد اجتماعی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، بسیج و حوزه‌های اقدام، اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی و رونق تولید است.

نجفی یادآورشد: موضوع ویژه پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر "گام دوم انقلاب" و موضوع‌های استانی نیز شامل مصرف بهینه برق و سازگاری با کم‌آبی است.

وی افزود: با توجه به مصرف بالای برق در استان و همچنین کم آبی در برخی مناطق از جمله مناطق نوار ساحلی این مهم باعث شد تا جشنواره رسانه‌ای ابوذر همچنان بر ۲ موضوع آب و برق تمرکز جدی داشته باشد.

نجفی یادآور شد: علاقه مندان می‌توانند آثار مربوط به بازه زمانی ۱۵ دی ماه سال ۹۷ تا هفت آذر ماه ۹۸ (مهلت پایانی ارسال آثار) را به ایمیل جشنواره به آدرس Www.abouzar.festival@gmail.com ارسال کنند.
 



ارسال نظرات