مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) در گفتگو با «بسیج» ؛
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) گفت: هفته دفاع مقدس حدیث ماندگار پايداري و دلاوري ملت ایران در راه دفاع از انقلاب و ميهن اسلامي است.
کد خبر: ۹۱۷۴۵۷۳
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام رضا زاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) در گفتگو با خبرگزاری بسیج اظهار داشت : دفاع مقدس مجموعه ای چند وجهی از بزرگی و اقتدار و ایمان و اراده یک ملت است که شهادت نگین درخشان آن است.

هفته دفاع مقدس حدیث ماندگار پایداری ملت ایران است

وی با اشاره به ويژگي هاي هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس جهاد در راه خدا است و بزرگداشت این هفته پاسداشت ایستادگی، وحدت، مروت و شوق شهادت طلبی رزمندگانی است که از دنیای خود برای دفاع از ناموس، میهن اسلامی و آرمان های خود گذشتند و مسیر خدایی شدن را برگزیدند.

حجت الاسلام رضا زاده قاطعيت امام خمینی (ره) در تصميم گيري هاي نظام و ارتباط معنوي ایشان با رزمندگان را از مهمترین ويژگي هاي دفاع مقدس دانست و اذعان داشت: هفته دفاع مقدس فرصتی است که مسایل مهمی همچون حضور تاثیرات مثبت حضور مقام معظم رهبري در جبهه هاي نبرد، نقش روحانيت در جنگ تحميلي، حضور اثرگذار زنان در جبهه و پشت جبهه و به عبارتي دفاع ديروز و بازماندگي امروز را برای درک بیشتر جنگ تحمیلی و بهره گیری از ویژگی های خاص آن جستجو کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه جواد الائمه (ع) در پایان با اشاره به این تعبیر امام (ره) که هر چه انقلاب اسلامي دارد به بركت مجاهدت شهدا و ايثارگران است، خاطر نشان کرد: همه ی عزت و اقتدار امروز نظام اسلامي متأثر از دلاور مردي های شهدا و ايثارگر است لذا موظف هستيم طوری عمل كنيم که شرمنده شهدا نشویم.

 

 

خبرنگار بسیجی : سید آبادی

ارسال نظرات
پر بیننده ها