خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود و هیئت همراه با حضور در بخش بسطام با امام جمعه این شهر دیدار و از خانواده شهید خدامی سرکشی نمود.
کد خبر: ۹۱۷۴۵۹۳
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرمانده سپاه ناحیه شاهرود به اتفاق فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات کربلا و فرمانده پایگاه کربلا بسطام، با امام جمعه این شهر دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار که در دفتر امام جمعه بسطام برگزار شد، دو طرف در خصوص برنامه های بسیج و نظام صالحین و برنامه های هفته دفاع مقدس بحث و تبادل نظر کردند.
در ادامه فرمانده سپاه شاهرود و هیئت همراه و امام جمعه بسطام با حضور در منزل دانش آموز شهید جواد خدامی با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفتگو نمودند.
در این دیدار پدر شهید به بیان خاطراتی از این شهید پرداخت و در ادامه حجت الاسلام والمسلمین سید علی رضوی نسب امام جمعه بسطام و سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه ناحیه شاهرود بر تداوم راه شهدا تصریح و بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کردند.
در پایان این دیدار هدیه ای به رسم یادبود به خانواده شهید اهدا و از صبر و استقامت این خانواده شهید تجلیل شد.
لازم به ذکر است دانش آموز شهید جواد خدامی متولد سال ۱۳۴۸ تهران است که در سال ۱۳۶۳ در عملیات بدر در منطقه شرق بصره به فیض شهادت نائل شد و در گلزار شهدای بسطام در کنار دیگر همرزمانش آرام گرفت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها