خبرهای داغ:
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان:

شهادت از مختصات اسلام ناب محمدی است

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان با بیان این‌که شهادت از مختصات اسلام ناب محمدی است که در قیام کربلا نتیجه داد، گفت: شهادت وجه تمایز اسلام ناب و اسلام آمریکایی است.
کد خبر: ۹۱۷۴۶۵۵
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی در جمع عزاداران حسینی در موکب الی طریق کربلای اهواز اظهار داشت: استمرار و تداوم حیات اسلام به وجود مقدس حضرت سیدالشهدا(ع) است.

وی تحریف را نوعی تهاجم فرهنگی و بسیار خطرناک برشمرد و بیان کرد: برخی از طریق نفوذ به دنبال تحریف هستند یعنی اینکه مطلبی را خلاف آنچه که است نشان می‌دهند. به عبارتی کالا را با خصوصیاتی دریافت می‌کنید که خلاف اصل است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان عنوان کرد: اسلام اموی یا اسلام آمریکایی پوسته و ظاهر اسلام است اما در واقع مطلب به دنبال ترویج مسأله دیگری است.

وی با اشاره به سخنی از امام راحل مبنی براینکه اگر از جنایت صدام بگذریم از جنایت آل سعود نخواهیم گذشت، ادامه داد: آل سعود از طرفی به زائران بیت الله الحرام و مسلمانان هتک حرمت می‌کند و طرف دیگر قرآن اهدا می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین شفیعی با بیان این‌که اسلام آمریکایی عبارت اخری اسلام اموی است، خاطرنشان کرد: اسلام آمریکایی می‌تواند بخشی از امت اسلامی را در برابر امام امت به صف‌آرایی بکشاند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان ادامه داد: در فراخوان برای لشکر عمر بن سعد، از ادبیات دینی و اسلامی استفاده شد در حالی که خود را برای کشتن امام زمان خود آماده می‌کردند.

وی با اشاره به این‌که قیام کربلا و شهادت تنها راه برای امام حسین(ع) بود، خاطرنشان کرد: حجاب اسلام اموی و آمریکایی به میزان ضخیم شده بود که با هیچ ابزار دیگری دریده نمی‌‎شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین شفیعی با اشاره به اینکه امام حسین(ع) در برابر لشکر اموی از هر ادبیاتی استفاده می‌کرد برای دشمنان آشنا بود، اظهار داشت: «قربانی شدن خود و خانواده» به عنوان ابزار امام حسین(ع) بود و اینکه هیچ کسی جرات و قدرت استفاده از آن را نداشت.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان با بیان این‌که شهادت از مختصات اسلام ناب محمدی است که در قیام کربلا نتیجه داد، گفت: شهادت وجه تمایز اسلام ناب و اسلام آمریکایی است. اسلام آمریکایی تا پای تأمین منابع خود بیشتر نمی‌آید.

وی با اشاره به این‌که امام حسین(ع) علاوه بر شهادت، اسارت را نیز به میدان آورد، خاطرنشان کرد: اسارت نسخه تکمیلی شهاد است به همین دلیل هر نهضتی مانند قیام کربلا به عنوان کربلای دیگر شناخته می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین شفیعی با بیان این‌که اگر نهضت سیدالشهدا(ع) نبود، نهایت اسلام، یک اسلام سعودی بود که موجب تمسخر قرار می‌گرفت، خاطرنشان کرد: اسلامی که امام حسین(ع) مطرح کرد، اسلامی است که ملتی همانند یمن، خطوط قرمز امنیتی آمریکا و صهیونیست را بشکافد و له کند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان گفت: فرهنگ‌های آزادی، استقامت و شرق مدیراون حضرت سیدالشهدا(ع) است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار