خبرهای داغ:
توسط فرمانده سپاه شوش صورت گرفت:

تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در شوش

فرمانده سپاه شوش در تشریح برنامه های دفاع مقدس اعلام كرد: هفته دفاع مقدس از 31 شهریورماه اغاز و تا 7 مهرماه ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۱۷۴۶۵۷
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۲

 

نشست خبری سرگرد پاسدار علیرضا ایمانی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان شوش صبح امروز یکشنبه شهریور 98 با حضور اصحاب رسانه در سالن جلسات سپاه این شهرستان برگزار شد،با اشاره به سیره ی شهدا و ایثارگران هشت ساال دفاع مقدس اظهار داشت : آزادی و امنیت امروز ما مرهون کسانی است که به ندای رهبرشان لبیک گفتند و این وظیفه ی خطیر به عهده ی می باشد که این رشادت ها و از خودگذشتگی های آنان را به نسل های بعدی انتقال دهیم.

 

وی افزود: ایستادگی در برابر کشوری که با حمایت ابرقدرت ها به یک انقلاب نوپا حمله می کند جز با اتکا به ایمان راسخ میسر نبوده است و این ایستادگی و مقاومت در حال حاضر و در عصر کنونی با توجه به هجمه های گسترده ای که علیه انقلاب اسلامی به ویژه در فضای مجازی صورت می پذیرد ایمان راسخ و پیروی از ولایت فقیه امکانپذیر است.

فرمانده سپاه شوش با اشاره به حادثه ی تروریستی اهواز در سال گذشته نیز گفت:نمکاد قدرت جمهوری اسلامی ایران رژه نیروهای مسلح است وحرکت ناجوانمردانه ی سال گذشته فصعا نمی تواند ما را از دفاع عزت و استقلال میهن اسلامی بازدارد، بسیجیان ما بر اساس تکلیفی که در برابر شهدا ، خانواده ی شهدا و مردم ایران دارند در این مسیر حرکت خواهند کرد.

 

سرگرد پاسدار ایمانی در تشریح برنامه های روزهای دفاع مقدس گفت: برنامه های فرهنگی ، اجتماعی ،نظامی و ورزشی در سطح شهرستان شوش با هدف ترویج و فرهنگ ایثار و شهادت و خود باوری دینی و ملی برگزار می شود و اولین روز به نام روز قدرت ، توانمندی و اقتدار نیروهای مسلح نام گذاری شده است که در آن ستاد سپاه با یک برنامه محوری تحت عنوان صبحگاه مشترک با حضور مسئولین شهرستانی خواهد داشت.

این مقام مسئول ادامه داد: روز اول مهر و آغاز سال تحصیلی جدید با عنوان دانش، پژوهش، معرفت ، جوانان و سربازان مورد تایید ستاد دفاع مقدس استان خوزستان قرار گرفته است نامیده شده وو در اولین روز از بازگشایی مدارس زنگ مقاومت نواخته خواهد شد.

 

فرمانده سپاه شوش بیان کرد:در روزسه شنبه 2 مهر که با عنوان «رونق تولید ، حمایت مردمی و خود باوری» است, نقش مردم تبیین خواهد شد به تبیین نقش اقتصاد مقاومت و خود باوری در دوران دفاع مقدس پرداخته خواهد شد. در روز چهارشنبه 3 مهر که «بصیرت‌افزایی، دشمن شناسی، ولایتمداری» نامیده شده به نقش اقشار مردم در دفاع مقدس پرداخته خواهد شد . در روز پنجشنبه 4 مهر «شهیدان ،جانبازان و آزادگان » با حضور بسیج جامعه ی زنان و زیارت مزار شهدا ی دوران دفاع مقدس و مدافعین حرم غبار روبی و عطر افشانی خواهد شد. در روز جمعه ۷ مهر که «معنویت،وحدت ملی ،خانواده و ورزش همگانی » نامگذاری شده است, که در این روز با حضور در نمازجمعه که یک نماز عبادی سیاسی و نماد معنویت و وحدت ملی می باشد و به نقش زنان و ترویج فرهنگ ورزش شورونشاط در خانواده ها پرداخته خواهد شد،در ر روز شنبه 7 مهر از فرماندهان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس تجلیل به عمل خواهد آمد و نقش فرماندهان در جنگ تبیین خواهد شد.

سرگرد پاسدار علیرضا ایمانی در پایان به نشست های روشنگری و بصیرت افزایی و برنامه های هنری در این هفته اشاره کرد و گفت: در این هفته در حوزه های دانش آموزی برنامه های متنوع فرهنگی از جمله شب شعر، خاطره گویی و تجلیل ازجوانان و نخبگان در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها