بازخوانی دفاع مقدس راه غلبه بر تروریسم اقتصادی است

فرماندار قشم گفت: آمریکا بزرگترین تروریست اقتصادی را بر علیه ملت ایران به کار گرفته و بازخوانی مولفه‌های پیروزی در دوران دفاع مقدس راه غلبه بر آن است.
کد خبر: ۹۱۷۴۷۱۶
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، علیرضا نصری ظهر امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار داشت: عزت، استقلال، آزادی و خودباوری از دستاوردهای دوران دفاع مقدس به شمار می‌رود.

وی افزود: بواسطه اندیشه امام راحل(ره) و تدابیر رهبری امروزه جمهوری اسلامی ایران در خاورمیانه پر آشوب، لنگرگاهی امن و با ثبات است.

فرماندار قشم با تاکید بر لزوم تبیین ابعاد مختلف دفاع مقدس، ادامه داد: بیان خاطرات دوران دفاع مقدس برای نسل نو موجب امیدآفرینی در جامعه می‌شود.

نصری بیان کرد: آمریکا بزرگترین تروریست اقتصادی را بر علیه ملت ایران به کار گرفته و تکیه بر مولفه‌های پیروزی در دوران دفاع مقدس راهکار ناکام ساختن دشمن در این نبرد است.

وی از ایثار، اخلاص، ولایتمداری و تکیه بر توان داخلی به عنوان مولفه‌های موثر در جنگ تحمیلی و نیازمندی‌های نبرد اقتصادی کنونی یاد کرد.

گفتنی است، از ۳۱ شهریور به مناسبت سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق برعلیه جمهوری اسلامی ایران تا ۶ مهرماه به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

هر ساله در طول این هفته ویژه برنامه‌هایی در سراسر کشور برگزار می‌شود و در شهرستان قشم نیز امسال به همین مناسبت ۴۰ ویژه برنامه از جمله تجلیل از مقام شامخ شهدا، نواختن زنگ مقاومت در مدارس و رزمایش امنیتی گشت‌های محله محور بسیج اجرا خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار