فرمانده سپاه تنکابن در مجمع بسیج این شهرستان گفت:دشمن به شیوه های مختلف علیه تربیت دینی جوانان کار می کند.
کد خبر: ۹۱۷۴۷۴۹
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،مجمع بسیج شهرستان تنکابن با حضور فرماندار ویژه ، فرمانده سپاه و اعضای بسیج در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

سید ابراهیم شریفی فرمانده سپاه ناحیه تنکابن در این مراسم با بیان اینکه در حوزه آموزش خانواده در کشور دچار ضعف هستیم ، گفت: با وجود آنکه فرزندانمان در آموزش و پرورش انواع کلاس های آموزشی را می گذرانند اما در کلاس دین ضعیف عمل کردیم.

وی با تاکید بر اینکه در کم توجهی به مسائل دینی برای نوجوانان و جوانان همگان  مقصریم ، افزود: فضای مجازی و ماهواره ها برای نسل جوان به نوعی تهدید است زیرا این نسل در این زمینه فراتر از والدینشان بوده و پدر و مادر به دلیل عدم آشنایی با این فضاها به خوبی نمی توانند مدیریت کنند.

شریفی با بیان اینکه در صدد هستیم تا با راه اندازی مدرسه راهیان کوثر از پیش دبستانی تا متوسطه دوم دانش آموزان تراز اول انقلاب تربیت کنیم ، اظهار داشت : با این وجود خانواده نقش اول را در تربیت فرزندان دارا بوده و باید آموزش لازم را ببیند.

فرمانده سپاه تنکابن با بیان اینکه دشمن به شیوه های مختلف علیه تربیت دینی جوانان کار می کند، تصریح کرد: در همین ماه محرم و عزاداری امام حسین (ع) سعی کردند ایمان،اعتقاد و تفکر عاشورایی را کمرنگ کنند.

وی بار دیگر بر الزام آموزش خانواده و ترویج مسائل دینی و اعتقادی در جامعه تاکید کرد و گفت: اساتید و صاحب نظران در این زمینه باید کمک کنند تا مدرسه ای پویا، خانواده و جامعه ای سالم داشته باشیم .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها