سید ساجد یعقوبی
فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان اردبیل:
فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان اردبیل گفت: در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیش از ۶۰ عنوان برنامه در شهرستان اصلاندوز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۷۴۷۵۷
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ حسین حسین‌زاده ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اصلاندوز اظهار داشت: هفته دفاع مقدس گنجینه ارزشمند است، فرصتی است تا دفاع جوانمردانه در برابر تجاوز ناجوانمردانه دشمنان اسلام بیان شود و گفتمان ایثار و شهادت مطرح گردد و نسل‌های انقلاب با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کنند.

وی با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با ایام محرم افزود: تقارن هفته دفاع مقدس با ایام محرم پیوندی عاطفی در میان شهدای کربلا و شهدای هشت سال دفاع مقدس است و امروز ما شاهد بازدارندگی دشمنان قسم خورده ایران اسلامی نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم که در نتیجه دلاورمردی‌ها و استقامت رزمندگان اسلام به وجود آمده است.

حسین‌زاده با بیان اینکه در طول هفته دفاع مقدس برنامه‌های متعددی در شهرستان اصلاندوز برگزار می‌شود تصریح کرد: در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیش از 60 عنوان برنامه در شهرستان اصلاندوز برگزار می‌شود که برگزاری اردوهای جهادی و افتتاح چندین طرح و پروژه عمرانی از مهم‌ترین و شاخص‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان اصلاندوز است.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان اردبیل بیان کرد: دیدار با امام جمعه شهرستان اصلاندوز، برگزاری اردوهای جهادی در مناطق محروم روستایی و عشایری، کلنگ‌زنی و افتتاح و بهره‌برداری از چندین طرح و پروژه عمرانی و خدماتی در مناطق محروم، نواخته شدن زنگ در مدارس سطح شهرستان با عنوان شهدای شاخص سال 98، اعزام اکیپ پزشکی برای ویزیت و درمان رایگان به مناطق محروم ازجمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان اصلاندوز است.

وی در خصوص دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان اصلاندوز اظهار کرد: برگزاری همایش عفاف و حجاب، یادواره‌های شهدا در سطح شهرستان، برپایی نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد، تشکیل مجمع عمومی بسیج شهرستان، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری پیاده‌روی خانوادگی، اجرای میز خدمت مشاوره حقوقی، زیارت و عطرافشانی قبور مطهر شهدای از سایر برنامه‌های شهرستان اصلاندوز به شمار می‌رود.

هفته دفاع مقدس فرصتی بسیار ارزشمند برای انتقال مفهموم ایثار و شهادت به جوانان است

سید عباس مینایی فرماندار شهرستان اصلاندوز نیز در ادامه هفته دفاع مقدس را فرصتی بسیار ارزشمند برای انتقال مفهموم ایثار و شهادت به جوانان دانست و گفت: هفته گرامیداشت دفاع مقدس فرصتی بسیار ارزشمند برای انتقال مفهوم ایثار و شهادت به نسل جوانان و نوجوانان است که ما می‌توانیم در این راستا با برگزاری برنامه‌های متنوع در این راستا گام‌‌های موثری برداشته باشیم.

وی همدلی و اتحاد مردم ایران اسلامی را رمز پیروزی در برابر دشمنان عنوان کرد و افزود: همدلی و اتحاد مردم ایران اسلامی رمز پیروزی در برابر دشمنان است و ما همچنان که با ایستادگی و مقاومت رزمندگان اسلام و شهدا در دوران هشت سال دفاع مقدس به پیروزی دست یافتیم امروزه نیز با همدلی و وحدت می‌توانیم در میدان جنگ اقتصادی دشمنان نیز به پیروزی برسیم.

مینایی ضمن گلایه‌ای از برخی ادارات که در اجرای برنامه‌های شهرستان اصلاندوز کوتاهی می‌کنند تصریح کرد: برخی ادارات همچون اداره تبلیغات اسلامی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نسبت به همکاری و مشارکت در اجرای هرچه بهتر برنامه‌های ایام دهه اول ماه محرم کوتاهی می‌کنند و ما همواره سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم که باید در اجرای برنامه‌های مختلف مشارکت ویژه‌ای داشته باشیم.

ارسال نظرات