خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

دوران دفاع مقدس، دانشگاهی برای انسان سازی بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه دوران دفاع مقدس را آزمایشی بزرگ برای ملت ایران دانست و گفت: دفاع مقدس، دانشگاهی برای انسان سازی بود.
کد خبر: ۹۱۷۴۷۶۲
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد در کارگاه مهارت افزایی هسته های فکری سپاه میانه، با بیان اینکه ما در دوران دفاع مقدس، توانایی ها و ظرفیت های خود را شناخته و به پختگی لازم رسیدیم، تمامی موفقیت ها و پیشرفت های علمی، اقتصادی، تجهیزاتی و ... را مدیون دوران دفاع مقدس، خون  شهدا و رشادت های رزمندگان، دانست و اظهار داشت: عمل به تکلیف و اطاعت از فرمان ولایت مهمترین شاخصه دوران دفاع مقدس است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر لزوم تبیین و عملیاتی سازی بیانیه گام دوم انقلاب، اولین و بزرگترین وظیفه هادیان سیاسی را گفتمان سازی بیانیه گام دوم و سوق دادن اذهان عمومی به سمت مطالعه، درک و فهم این بیانیه عنوان کرد و افزود: فراهم سازی بستر فکری جامعه و آماده سازی ذهنیت اجتماعی بر ضروری بودن انتشار بیانیه گام دوم و درک علل صدور و نحوه عملیاتی شدن این بیانیه، گام های دیگری است که باید در این زمینه برداشته شود.

   حجت الاسلام امیرنژاد اضافه کرد: انتشار این بیانیه درست در زمانی که دشمن در صدد مایوس سازی جامعه نسبت به آینده انقلاب بود، تمامی نقشه های آنان را نقش بر آب کرد و نشان داد که انقلاب رنگ کهنگی نمی پذیرد، رکود و خموشی ندارد، هرگز از حرکت جهادی خود باز نمی ایستد، همچنان با اقتدار و پا برجاست و برای آینده خود برنامه دارد.      

   وی با اشاره به تلاشهای دشمن در طول 40 سال گذشته برای نابودی انقلاب، گفت: ما روزهای سختی را پشت سر گذاشته ایم، روزهایی که تمام دنیا علیه ما بودند و هیچ تجربه پیشینی نداشتیم اما اکنون در اوج اقتدار و با دنیایی از تجربه به چله دوم انقلاب گام می گذاریم و آینده ای روشن توام با پیروزی در انتظار ماست.

   حجت الاسلام امیرنژاد در تعریف مختصر بیانیه گام دوم، خلاصه این بیانیه را افتخار به گذشته و امید به آینده دانست و افزود: برای عملیاتی شدن بیانیه گام دوم باید به توان و استعداد جوانانمان اعتماد کنیم، به خود اتکایی بیاندیشیم و داشته هایمان را باور کنیم.

   در ادامه؛ هادیان و نخبگان سیاسی، نقطه نظرات خود در خصوص نحوه عملیاتی شدن و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب را ارائه کرده و به بحث و تبادل نظر پرداختند.

   کارگاه مهارت افزایی هسته های فکری و اندیشه ورزی با حضور جمعی از هادیان و نخبگان سیاسی سپاه و بسیج در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار