خبرهای داغ:
دندانپزشک جهادگر عنوان کرد

لزوم افزایش کلینیک‌های سیار و یونیت‌های در مناطق محروم برای ارائه خدمات بیشتر

دندانپزشک جهادگر گفت: در صدد هستیم برای سال آینده تعداد کلینیک سیار و یونیت‌ها را بیشتر کنیم که در این صورت می‌توان خدمات بیشتری در مناطق محروم ارائه داد.
کد خبر: ۹۱۷۴۷۶۷
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸

لزوم افزایش کلینیک‌های سیار و یونیت‌های در مناطق محروم برای ارائه خدمات بیشتربه گزارش سرویس جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج، دکتر فاطمه اسکندرلو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی تیم پزشکی ابن سینا، اظهار داشت: در این اردو خدمات دندانپزشکی برای دانش‌آموزان ششم و هفتم انجام می‌شود که تعدادی ترمیم و بقیه کشیدن دندان بود.

وی گفت: ما در این چند روز توانستیم دهان عاری از پوسیدگی ایجاد کنیم و با استقرار در روستا روزانه ۱۰ بیمار ویزیت می‌شود.

این دندانپزشک جهادگر تصریح کرد: با توجه به اینکه در دانشگاه دولتی تحصیل کردم و برای تحصیلم از بیت‌المال هزینه شده یک احساس وظیفه است که به اینجا بیایم و از حرفه‌ام استفاده کنم.

وی ادامه داد: در این اردوها آن حس رضایتی که به انسان دست می‌دهد بسیار ارزش دارد و دعای خیر مردم به انسان انرژی و انگیزه می‌دهد.

اسکندرلو با بیان اینکه همیشه بعد از اردوهای جهادی خیرات زیادی را دریافت کردم، گفت: تلاش ما بر این بود که در این اردوی جهادی برای همه بیماران در حد توان کار انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه سال قبل خدمات دندانپزشکی بیشتر معاینه و یا کشیدن دندان بود، ابراز داشت: امسال با پافشاری بیشتر تجهیزات لازم داده شد و خدمات ترمیمی نیز صورت گرفت و در صدد هستیم برای سال آینده تعداد کلینیک سیار و یونیت‌ها را بیشتر کنیم که در این صورت می‌توان خدمات بیشتری در مناطق محروم ارائه داد.

این دندانپزشک جهادگر عنوان کرد: برگزاری کلاس‌های آموزش بهداشت برای روستائیان، آموزش مسواک زدن و رعایت موارد بهداشت و درمان در راستای فرهنگ سازی از جمله دیگر اقداماتی بود که در این اردوها انجام شد.

 

ارسال نظرات