خبرهای داغ:
ده فروند هرمس به هدایت تیم سایبری به سمت یمن پرواز و در صنعا به زمین می نشینند. اسراییل، عربستان و آمریکا از ترس شکسته شدن هیمنه پوشالی خود آن را پهپادهای ناشناس خواندند و سپس اتهام زنی به ایران را آغاز کردند. فراموش نشود که انهدام عربستان با موشک اسراییلی بسیارجالب توجه است.
کد خبر: ۹۱۷۴۷۷۱
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰

خبرگزاری بسیج قزوین: به مناسبت یازده سپتامبر خبر مرگ پسر بن لادن مخابره می شود و موجی از هیجان در آشیانه نئوکانها در کاخ سفید همه گیر می شود. جلسه تشدید ضربات مشت آهنین توسط سازمان سیا پیگیری می شود.


۱۲ سپتامبر گروهی از مستشاران آمریکایی و انگلیسی در پادگان القیاره واقع در الانبار با گروهی از مستشاران اسرائیلی دیدار کردند. در این طرح حمله به پایگاه های حشدالشعبی و سپاه قدس در دستور کار قرار می گیرد. عربستان طرح حملات پراکنده ناشناس پهپادی به سکوهای نفتی ایران را با پهپادهای اسرائیلی هرمس مطرح می کند.
عملیات مورد تایید تیم سرویس های اطلاعاتی قرار می گیرد.

عملیات در ۱۳سپتامبر ساعت ۱۳.۱۵به وقت تهران اجرا و خبر آن به سرعت توسط بی بی سی، سی ان ان،فاکس نیوز، شبکه های ماهواره ای عربsat پوشش گسترده داده شود تا هیمنه نفوذ ناپذیری ایران در خصوص امنیت شکسته شود.

در این ماجرا از پهپادهای هرمس استفاده که تغییر رنگ میدهد و در برخی موارد در صورت نیاز کاملا بیرنگ و نامرئی می شود. تیم ویژه آمریکا و عبری عربی با ۱۳کارشناس ارشد در پایگاه نفتی آرامکو تشکیل جلسه و رصد برنامه را به طور زنده کنترل می کنند.

همه چیز طبق برنامه پیش می رود، پایگاه های حشدالشعبی،سپاه قدس در بغداد،دیاله، الانبار، کربلا، نجف هدف حملات سهمگین پهپاد های ناشناس قرار خواهد گرفت و مناطق نفتی ایران نیز چندین موشک دریافت خواهند کرد.

تیم اطلاعات برون مرزی ایران با رصد جلسات سرویس های معاند، از قرارگاه سایبری و جنگ الکترونیک درخواست کمک می کند. پهپادهای هرمس از پایگاه های الانبار و موصل به پرواز در می آیند، تیم ویژه سایبری موفق می شود کنترل پروازی سیستم های ده پهپاد را به دست بگیرند.

شکارچیان پارسی که به جنگ سیستم های نامرئی می روند، همیشه پیروز میدان بوده اند. از سیستم های اتاق کنترل در القیاره خبر می رسد که دستورات و فرامین توسط پهپادهای هرمس اجرا و خوانده نمی شود. تلاش برای به دست آوردن آنها تقریبا نا ممکن می شود. تل آویو ساعت ۱۳.۱۵منتظر پخش خبر فوری است. Breakingنیوز کانال های انگلیسی زبان همگی در اتاق خبر آماده تا دستور از ظهران عربستان مخابره شود.

در مغز هرمس برنامه حمله به مناطق یادشده بارگذاری شده و برای اینکه اتاق کنترل و فرماندهی شناسایی نشود با بلوف سایبری در عراق نیز بدل فرماندهی راه اندازی می شود.

پهپادهای اسراییلی توسط سپاه سایبری به اتاق فکر و فرماندهی سرویس های جاسوسی حمله و در پالایشگاه ظهران و تاسیسات آرمکو بیش از ده موشک شلیک می کنند، اتاق کنترل و فرماندهی منهدم و تمامی مستشاران کشته می شوند، دو مخزن بزرگ با شلیک دو موشک بزرگترین انفجار را رقم می زند و خط لوله نفتی ۸میلیون بشکه ای و ینبوع قطع و صادرات نفت عربستان از ۹میلیون بشکه به سه میلیون بشکه در روز می رسد.

ده فروند هرمس به هدایت تیم سایبری به سمت یمن پرواز و در صنعا به زمین می نشینند. اسراییل، عربستان و آمریکا از ترس شکسته شدن هیمنه پوشالی خود آن را پهپادهای ناشناس خواندند و سپس اتهام زنی به ایران را آغاز کردند.
فراموش نشود که انهدام عربستان با موشک اسراییلی بسیارجالب توجه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها