مسئول سازمان فضای مجازی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر فرزاد سیمی گفت: عنوان پرتال کنگره سرداران و دو هزار شهید استان بوشهر حماسه سازان با نشانی hemasehsazan.ir است.
کد خبر: ۹۱۷۴۷۸۵
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶

عنوان پرتال کنگره شهدای استان بوشهر حماسه سازان است

به گزارش سرویس بسیج رسانه خبرگزاری بسیج از بوشهر، فرزاد سیمی بیان کرد: در تمامی سخنان رهبری امیدواری را میبینیم، امیدوار به آینده نظام جمهوری اسلامی، ما بین عده‌ای هستند که ناامیدی را در جامعه ترویج می‌دهند یکی از راه‌های سطح امیدواری در جامعه گفتن حماسه شهدا است.

وی افزود: درصد بیشترین مشارکت مردمی در انتخابات، حضور پر شور مردم، اقدامات منطقه و امنیت کشور همه و همه گوشه‌ای از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران است.

مسئول سازمان فضای مجازی سپاه امام صادق (ع) خاطرنشان کرد: عنوان پرتال کنگره حماسه سازان با نشانی hemasehsazan.ir مرجعی برای اطلاع رسانی اخبار کنگره سرداران و دو هزار شهید استان بوشهر است.

وی ادامه داد: این پرتال بانک مجازی برای شهدای استان است که اسناد موجود و قابل انتشار آنان را به اشتراک برای مردم استان و کشور بگذاریم که امیدوار هستیم این پایگاه مرجع مورد رجوعی برای مردم قرار بگیرد.

فعال رسانه توضیح داد: کاربران و مخاطبین سایت می‌توانند مستندات و خاطرات خود در رابطه با شهدای استان را در قالب فایل برای پرتال کنگره ارسال کنند و ما در سایت بارگزاری می‌کنیم.


ارسال نظرات