خبرهای داغ:
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین خبر داد؛
حجت الاسلام رمضانی گفت: مسابقه کتابخوانی حماسه حسینی ویژه اعضای کانون های مساجد در قزوین برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۷۴۸۱۸
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام علی رمضانی مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین اظهار کرد: : به همت ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور و به مناسبت ایام عزاداری و سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، مسابقه کتابخوانی حماسه حسینی برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین اضافه کرد: این مسابقه ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر کشور است، البته سایر علاقمندان به شرکت در این مسابقه هم می توانند با عضویت در کانون های مساجد در این مسابقه کتابخوانی شرکت کنند.

وی عنوان کرد: اعضای کانون ها می توانند از طریق سامانه https://bachehayemasjed.ir/ و http://masjedketab.ir/ نسبت به شرکت در این مسابقه اقدام کنند و با مطالعه کتاب حماسه حسینی نوشته شهید مرتضی مطهری، به سوالات مسابقه پاسخ دهند.

حجت الاسلام رمضانی اعلام کرد: شرکت کنندگان تا 27 مهر ماه برابر با اربعین حسینی فرصت دارند تا در این مسابقه شرکت داشته باشند و از جوایز این برنامه فرهنگی بهره مند شوند؛ البته کانون هایی که بیشترین شرکت کننده را در این مسابقه داشته باشند هم از جوایزی نظیر کمک هزینه سفر به کربلای معلی بهره مند می شوند.

وی تأکید کرد: ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، معرفی افکار و اندیشه های شهید مطهری و افزایش مطالعه در بین فعالان کانون ها از جمله اهداف برگزاری مسابقه کتابخوانی حماسه حسینی است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین خاطر نشان کرد: در کنار برگزاری اینگونه برنامه ها که موجب ترغیب و تشویق افراد به مطالعه می شود، وجود کتابخانه در مساجد هم سبب شده که فعالان کانون ها بتوانند از این امکان هم بهره مند شوند.

وی یادآور شد: در حال حاضر 128 کانون فرهنگی هنری استان قزوین دارای کتابخانه مخزن دار و 40 کانون هم دارای کتابخانه باز است و اقشار مختلف مردم از جمله اعضای کانون های مساجد می توانند از کتب موجود در این کتابخانه ها استفاده کنند.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها