خبرهای داغ:
در دیدار امام جمعه بیرجند انجام شد

تقدیر از سردار نظری فرمانده سپاه حضرت امام رضا(علیه السلام) خراسان رضوی

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ضمن دیدار از سردار نظری فرمانده سپاه حضرت امام رضا(علیه السلام) خراسان رضوی تقدیر کردند.
کد خبر: ۹۱۷۴۸۲۶
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند در دیدار با سردار نظری فرمانده سپاه حضرت امام رضا(علیه السلام) خراسان رضوی اظهار کرد: بنده سخنان زیبای شما را در خصوص افرادی که در میدان شهدای مشهد در جریان اعتراضات(فتنه اقتصادی 97) که قصد ایجاد جوسازی داشتند را هیچگاه فراموش نمی کنم و با آن سخنان خود یک توطئه عظیم را به سادگی حل کردید.

 

وی عنوان داشت: این اقدام خیلی جالب بود و اهمیت آن از یک لشکر بالاتر بود.

 

عبادی افزود:  خداوند همگان را مورد لطف و هدایت قرار دهند، تنها راهی که بار به منزل می رساند راهی است که خدا تأیید کند و الا نفس، انسان را به ظلمات می کشاند.

 

وی بیان داشت:  شرایط در سطح بین الملل، منطقه، خراسان جنوبی و بیرجند خوب است، اگرچه تلخ و شیرین دارد اما اگر امسال را با سال گذشته در کنار یکدیگر قرار دهیم می بینیم که به چه موفقیت هایی دست یافته ایم.

 

نماینده ولی فقیه در استان گفت: سال گذشته دشمنان بیرونی و داخلی می گفتند که 13 آبان و 22 بهمنی وجود نخواهد داشت، اما ملاحظه می شود که امروز غیرانقلابی ها از انقلابی ها تندتر حرف می زنند و این علامت این است که آمریکا حسابی شکست خورده است.

 

وی ادامه داد: امروز مردم متوجه شده اند و می دانند که راه درست چیست، نباید بگذاریم که دشمن از مشکلات جامعه ما سوء استفاده کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها