حجت الاسلام منتشلو مسول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه دیواندره در گفتگویی به مناسبت هفته دفاع مقدس با اشاره به رشادت ها و فداکاری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس افزود: هشت سال دفاع مقدس برگ زرین دیگری به افتخارات گذشته ملت ایران افزود.
کد خبر: ۹۱۷۴۸۳۶
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان حجت الاسلام منتشلو مسوول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه دیواندره درگفتگویی به مناسبت هفته دفاع مقدس بااشاره به رشادتها وفداکاری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس افزود: هشت سال دفاع مقدس برگ زرین دیگری به افتخارات گذشته ملت ایران افزود.

وی در ادامه گفت: مردم با ایمان ایران همچون گذشتگان غیرتمند چنان رشادت‌ها و دلیری‌ها به خرج دادند که برگ زرین دیگری به افتخارات گذشته افزودند و با دفاع از حال و مال و ناموس و وجب به وجب خاک وطن خویش به همه ان‌هایی که چشم طمع به ذخایر نفتی و گازی و معادن ایران دوخته بودند درس عبرت دادند.

منتشلو اضافه کرد: این دفاع همه جانبه فقط از عهده‌ی نیرو‌های نظامی و سرباز و توپ و تفنگ وتانک برنمی امد. بلکه بخش عظیمی از ان بر میگردد به مرزنشینان دلیر و غیرتمند که بنا بر نوع بافت زندگی و موقعیت جغرافیایی خود مرد و زن و پیر وجوان در زیر اتش خمپاره‌ها و توپ‌ها و راکد‌های دشمن جانانه ایستادند و تن به ذلت ندادند.

مسوول نمایندگی، ولی فقیه درسپاه دیواندره خاطرنشان کرد: یادآوری آن روز‌ها و پاسداشت خاطره شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران عزیز یک وظیفه ملی است و باید فرهنگ شهادت و ایثار را ترویج کنیم و با الگوگیری از آن فرهنگ نجات بخش، نباید آن مجاهدت‌ها را فراموش کرد و با یادی از امام شهدا، با رهبر فرزانه انقلاب تجدید پیمان می‌کنیم و عهد می‌بندیم همچون رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در جهت اعتلا و سربلندی کشورمان در همه عرصه‌ها تلاش کنیم.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات