خبرهای داغ:
مسوول بسیج ورزشکاران استان قزوین:

دونده قزوینی مسیر شهر قزوین اتا کربلای معلا را دوید

لشگری گفت: آقای محسن الهامی پور دونده دو استقامت و از قهرمانان بین المللی کشورمان طی برنامه ویژه ای مسیر شهر قزوین تا کربلای معلا را دویدند و رکورد جدیددی را به ثبت رساندند
کد خبر: ۹۱۷۴۸۹۸
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶

سرهنگ لشگری مسوول بسیج ورزشکاران استان قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، اظهار کرد: آقای محسن الهامی پور دونده دو استقامت و از قهرمانان بین المللی کشورمان طی برنامه ویژه ای مسیر شهر قزوین تا کربلای معلا را دویدند.

دونده قزوینی مسیر شهر قزوین اتا کربلای معلا را دوید
وی توضیح داد: ایشان روز پنجشنبه 21 شهریور ماه از شهر قزوین دویدن خود را آغاز کرد. روش ایشان به این صورت بود که مسیر ها را با ماشین طی می کردند و از ابتدا تا انتهای تمامی شهر های بین راه تا خود شهر کربلا را دویده اند و مجموعه 200 کیلومتر را با دو طی کرده اند.

مسوول بسیج ورزشکاران استان قزوین بیان کررد: این اقدام و رکورد برای اولین بار ثبت می شود و همکاری های لازم برای انجام این رکورد به عهده بسیج ورزشکاران بوده است و خوشحالیم که در این امر همراه آقای الهامی پور بوده ایم.

لشگری توضیح داد: نام طرحی که آقای الهامی پور انجام داد سجیل ولایت بود و این اقدام را با یاد شهدای مدافع حرم انجام دادند و که این شعار و یادبود روی لباس ایشان نیز نوشته شده بود

این مسوول در خاتمه یادآور شد: همزمان با ایام اربعین حسینی 11 تیم دوچرخه سواری متشکل از اکیپ های 4 نفره از شهر قزوین تا کربلای را رکاب خواهند زد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها