مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان از برگزاری یازدهمین دوره آموزشی تشکیلاتی خط امام در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۴۹۰۷
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲

به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج،  ابوالفضل صابری در گفتگو باخبرنگارخبرگزاری بسیج اظهارداشت: یازدهمین دوره آموزشی تشکیلاتی خط امام بسیج دانشجویی استان زنجان با حضور آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان ، سردارجهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان آغاز شد.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این دوره‌ها توانمندسازی دانشجویان در حوزه‌های مختلف اعم از بصیرتی ، معرفتی و سیاسی است،تصریح کرد: بیش از ۱۳۰ نفر از دانشجویان بسیجی دانشگاه های استان در طی ۷ روز در زمینه های معرفتی ، تشکیلاتی و مهارتهای فردی آموزش خواهند دید.

مسئول بسیج دانشجویی استان زنجان از حضور اساتید برجسته و مجرب کشوری در برگزاری این دوره‌ها خبر داد و افزود: حضور اساتید برجسته و مجرب کشوری یکی ملزومات اساسی در اینگونه دوره‌ها است که با همت مدیریت تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی استان زنجان این مهم نیز در این دوره محقق شد.

صابری از برگزاری برنامه‌های متعدد معنوی و فرهنگی در یازدهمین دوره تربیتی ، تشکیلاتی و آموزشی خط امام (ره) خبر داد و گفت: این دوره‌ها تأثیرات معنوی و فرهنگی بسیاری بر فراگیران حاضر داشت که یکی از اصلی‌ترین تأثیرات آن تربیت نیروهای مؤثر و موفق تراز انقلاب اسلامی است.

ارسال نظرات