مجمع عالی بسیج شهرستان بیجار صبح امروز با حضور اقشار مختلف بسیج و مسوولان در سالن شهید رحمانی برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۷۴۹۰۸
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ، فرمانده سپاه بیجار در این مراسم ضمن تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و فداکاری رزمندگانی است که با جانفشانی خود در طول هشت سال جنگ تحمیلی نگذاشتند یک وجب از خاک ایران به دست بیگانگان بیفتد.

وی با اشاره به اهداف هیئت‌های اندیشه ورز در سپاه افزود: ماهیت اصلی هییت‌های اندیشه ورز در سپاه مطالبه گری است.

میرآقایی هدف از تشکیل هیئت‌های اندیشه ورز در سپاه را استفاده از ظرفیت نخبگان شهرستان در راستای تحقق اهداف نظام و ارزش‌های انقلابی اعلام کرد.

فرمانده سپاه بیجار تاکید کرد: کارگروه‌های مختلف در بسیج در هیئت‌های اندیشه ورز با برگزار کردن جلسات باید نیاز‌های شهرستان را مهندسی کنند.

وی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب مهمترین سند برای پیشرفت انقلاب در تمامی عرصه‌های است، بیان داشت: تمامی اقشار جامعه به ویژه مسوولان با سرلوحه قرار این سند در راس اقدامات خود باید در راستای حفظ ارزش‌های انقلابی و اسلامی با روحیه بسیجی تلاش جهادی نمایند.


بیانیه گام دوم انقلاب منشوری بزرگ برای پیشرفت انقلاب است

در ادامه این مراسم دکتر هوشنگ فولادی رییس هیئت‌های اندیشه ورز استان کردستان با بیان اینکه قیام امام حسین و حماسه عاشورا زمینه ساز انقلاب اسلامی ایران بود، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران و هشت سال دفاع مقدس گنجینه تمام نشدنی است که هر برهه از آن بعنوان الگوی برای سایر انقلاب جهان می‌باشد.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب که در آستانه ۴۱ سالگی توسط رهبر معظم انقلاب صادر شد، افزود: با توجه به اینکه برخی اندیشکده‌های غربی بزرگ دنیا برای این بیانیه و تحلیل آن جلسات زیادی تشکیل داده اند، اما در داخل کشور متاسفانه برخی مسوولان تا کنون برای یک بار هم این بیانیه را مطالعه نکرده اند.

مدیر درمان تامین اجتماعی کردستان با بیان اینکه نیرو‌های بسیج بعنوان بزرگترین سرمایه‌های نظام و انقلاب تلقی می‌شوند، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب منشوری بزرگ برای خودسازی، جامعه پردازی و تمدن پردازی در چهل سالگی دوم انقلاب به حساب می‌آید.


یکی از شاخصه‌های انقلاب دفاع از مظلومان است

فولادی عنوان کرد: یکی از ویژگی‌های بارز انقلاب اسلامی ایران بعد از ۴۰ سال وفاداری مردم آن به اصل نظام و پایبندی به ارزش‌های اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه دفاع از مظلومین یکی از شاخصه‌های انقلاب اسلامی ایران است، بیان داشت: تقویت محور مقاومت یکی از مصداق‌های بارز دفاع از مظلومین در سطح جهان است.

رییس هییت‌های اندیشه ورز کردستان تصریح کرد: پیشرفت انقلاب اسلامی در زمینه‌های اقتصادی، علمی، اجتماعی، فرهنگی و پزشکی از دستاورد‌های مهم انقلاب در طول ۴۰ سال گذشته است.

به گفته فولادی: دسترسی به صنایع دفاعی، ساخت زیر ساخت‌های مهم که در طول هشت سال دفاع مقدس تخریب شده بود، دسترسی به دستاورد‌های پزشکی و علمی مدیون انقلاب اسلامی و ایجاد اعتماد سازی در بین جوانان انقلاب است.

حرکت موج فساد ستیزی توسط قوه قضاییه قابل تقدیر است

این مسوول در قسمت دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه مبارزه با فساد مطالبه اصلی مردم از مسوولان نظام است، گفت: دیگر مردم ما نمی‌پذیرند یک عده مفسد اقتصادی که با رانت خواری به ثروت‌های عظیم دست پیدا کرده اند در دادگاه‌های غیر علنی محاکمه شوند.

مدیر درمان تامین اجتماعی کردستان خاطر نشان کرد: در حال حاضر با اتحادی که بین سران سه قوا وجود دارد و تلاش‌های رییس قوه قضاییه شاهد حرکت موج فساد ستیزی هستیم که امیدواریم بعنوان الگوی برای سایر افراد باشد.

وی با تاکید بر اینکه نرخ بیکاری در استان کردستان و شهرستان بیجار بالا است، گفت: نباید با سرمایه سوزی و فرصت سوزی اعتماد جوانان به انقلاب را از بین ببریم و موجب دلسرد شدن آن‌ها شویم.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات