خبرهای داغ:
مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین :
اکبری گفت: صدا و سیمای مرکز قزوین با دو ویژه برنامه «خاکریز» و «وضعیت سفید» به استقبال هفته دفاع مقدس خواهند رفت.
کد خبر: ۹۱۷۴۹۱۸
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲

حسن اکبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین بیان کرد: برنامه تلویزیونی «خاکریز» از 31شهریور هرشب ساعت 21 به مدت 60 دقیقه روی آنتن شبکه قزوین می رود. این برنامه با هدف آگاه سازی و چگونگی مواجهه نسل جوان با تهدیدات نرم و سخت پیش روی جمهوری اسلامی ایران و مقایسه آن با اتفاقات و فراز و نشیب های هشت سال دفاع مقدس تولید و پخش می شود.

وی گفت: ویژه برنامه زنده تلویزیونی«خاکریز» شامل بخش های متنوعی همچون: «یک نشان از یک پلاک: شرح حال شهدای استان قزوین بصورت استندآپ»، «شاهکار بی هویت: بخش نمایشی»، «ناگفته هایی از جنگ: حضور نسل جوان در کنار یکی از فرماندهان دوران جنگ تحمیلی»، «فیلمرو: پخش سکانس هایی از فیلم های دفاع مقدس»، «بشنو از نی: اجرای دلنوشته های فرزندان شهداء و جانباز»، «گفتگو با کارشناسان حوزه جنگ نرم» و گفتگو با خانواده های شهداء، جانبازان و ایثارگران است.

مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین افزود: رادیو قزوین هم با برنامه «وضعیت سفید» از 31 شهریور هرروز حدود ساعت 19:00 به مدت 75دقیقه همراه با شنوندگان خواهد بود.

انبارلویی خاطرنشان کرد: ویژه برنامه زنده رادیویی «وضعیت سفید» با بخش هایی همچون: «بی سیم خاطره: خاطره گویی یادگاران دفاع مقدس»، «گفتگو با جوانان در خصوص مفهوم دفاع در عصر حاضر»، «اطلاع رسانی و انعکاس یادواره ها و نمایشگاه های دایر شده در هفته دفاع مقدس»، «معرفی کتب پرتیراژ دفاع مقدس»، «بررسی و خوانش دست نوشته ها و وصیت نامه های شهداء»، «لبخند خاکی، اجرای نمایشی ماجراهای لطیف و طنز در جبهه»، «گفتگو با پدران و مادران شهداء» و پخش آیتم های مستند گزارشی از برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان های استان قزوین همراه شنوندگان رادیو قزوین است.

 

10140/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها