خبرهای داغ:
معاون بهره وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: مسوولین فنی اداره کل نظارت فنی سازمان اوقاف و امور خیریه از پروژه‌های عمرانی و سرمایه گذاری استان بازدید کردند.
کد خبر: ۹۱۷۴۹۲۲
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، ابراهیم رستمیان اظهار کرد: در این بازدید مسولین فنی سازمان از پروژه‌های شهرستان‌های گرمسار و سمنان بازدید کردند.
وی افزود: سالن چند منظوره امامزادگان اسماعیل و شمس الدین (ع) گرمسار یکی از این پروژه هاست که در مرحله نازک کاری و نما می‌باشد.
معاون بهره وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: بقعه امامزادگان اسماعیل و شمس الدین (ع) یکی از بقاع متبرکه شهرستان گرمسار است و دارای طرح جامع مصوب می‌باشد و تاکید اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان و همکاران ستادی سازمان بر ساخت و ساز فنی مطابق با طرح جامع مصوب می‌باشد.
وی گفت: بازدید از کاروانسرای لاسجرد و مجموعه امامزادگان سید رضا و سید علی اکبر (ع) لاسجرد از دیگر بازدید‌های صورت گرفته توسط مسئولین فنی اداره کل نظارت فنی سازمان اوقاف و امور خیریه بود و در این بازدید ضمن تقدیر از احیا و اشتغال ایجاد شده در کاروانسرای ۴۵۰ ساله شاه عباسی نکات فنی و معماری به سرمایه گذار اعلام شد.
باردید از امامزادگان علویان (ع) سمنان و حرم مطهر امامزاده یحیی (ع) از دیگر برنامه‌های مسئولان فنی اداره کل نظارت فنی سازمان اوقاف و امور خیریه در این سفر بود که رستمیان به آن اشاره کرد./ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها