خبرهای داغ:
هادی سیاسی کشوری:

محرم درس مقاومت و مبارزه است نه سازش و مذاکره

هادی سیاسی کشوری با بیان اینکه محرم، درس مقاومت و مبارزه است؛ نه سازش و مذاکره گفت: محرم و قیام امام حسین(ع) برای همه آزادگان و مسلمانان جهان، درس ایستادگی و مقاومت و مبارزه با جهان ظلم و کفر است.
کد خبر: ۹۱۷۴۹۳۹
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱

محرم درس مقاومت و مبارزه است نه سازش و مذاکرهبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دکتر اصغر حبیبیان در نشست سیاسی تیپ انصارالحسین(ع) همدان ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسین(ع) با اشاره به اهمیت پرداختن به ابعاد سیاسی و اجتماعی واقعه عاشورا و قیام امام حسین(ع) بیان داشت: حرکت امام حسین(ع) یک حرکت هوشمندانه سیاسی برای نجات دین اسلام از چنگال ظلم و تحریف بود.

وی جریان‌شناسی واقعه کربلا را حائز اهمیت فراوان دانست و گفت: فلسفه اصلی زنده داشتن عاشورا، پرداختن به عبرت‌ها و درس‌های این واقعه عظیم است.

مسئول بسیج اساتید استان قم با بیان اینکه محرم، درس مقاومت و مبارزه است؛ نه سازش و مذاکره افزود: محرم و قیام امام حسین(ع) برای همه آزادگان و مسلمانان جهان، درس ایستادگی و مقاومت و مبارزه با جهان ظلم و کفر است.

وی اظهار داشت: کسانی که به دنبال مذاکره و سازش و پیوند با دشمنان اسلام و ایران هستند، نمی‌توانند ادعای پیروی از مکتب امام حسین(ع) را داشته باشند.

حبیبیان افزود: اگر عبرت‌ها و پیام‌های عاشورا در جامعه و اذهان مسئولان و مدیران جامعه جاری شود بسیاری از مشکلات رفع می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار