در سفر رئیس بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای به استان ایلام مطرح شد:
دکتر جلیلی رئیس بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای در جریان سفر به استان ایلام با روسا، مسئولین و اعضای بسیج اساتید مراکز فنی ایلام و همچنین حجت‌الاسلام کریمی‌تبار امام جمعه استان دیدار گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۹۱۷۴۹۴۰
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۹

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، دکتر جلیلی در این دیدارها با تسلیت ایام محرم و اشاره به پاره‌ای از بیانات و منویات مقام معظم رهبری بیان داشت: از نظر معظم‌له پیشرفت‌های خوبی در کشور صورت گرفته است اما تا زمانی که دولت‌ها رانتی و رابطه‌ای و نفتی و بدون توجه به سرمایه انسانی باشند تا رسیدن به قله و دولت اسلامی فاصله وجود دارد.

 

لزوم بهره‌گیری از توان و تخصص جامعه نخبگانی در حل مسائل کشور

 وی افزود: در خصوص نیل به منویات رهبری نیاز است که بجای دیگر الگوهای پذیرفته شده که در جای خود قابل احترام هستند اهل علم و دانش در جامعه الگو باشند و از توان و تخصص آنها در همه امور بهره‌گیری شود تا مسائل و موضوعات با پژوهش و بررسی و ارائه راهکار از سوی جامعه نخبگانی حل و فصل گردد.

 

 

جلیلی ادامه داد: در این راستا اسنادی تدوین و کارگروه‌هایی تشکیل شده که از آن میان کارگروه سبک زندگی و مهارت و اشتغال به بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای سپرده شده است.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای سپس با اشاره به آنکه در بین ۲۳ قشر مختلف بسیج در سطح کشور، بسیج اساتید بعنوان امام و پیشرو دیگر اقشار است اظهار داشت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای از ۷۳ کانون بسیج اساتید برخوردار است و سعی بر این است در استان‌های دارای قابلیت، کانون‌ها جهت در دست اقدام قرار گرفتن موضوعات و حل مسائل مهم و تخصصی به اندیشکده ارتقاء یابند و اعتباراتی نیز جهت حمایت از اقدامات و طرح‌های کانون‌ها با محوریت حمایت از شتاب دهنده‌ها در نظر گرفته شده است.

 

 

جمالوندی مسئول توسعه و پژوهش و آموزش کانون بسیج اساتید دانشگاه فنی استان نیز با ارائه گزارشی از عملکرد کانون گفت: این کانون از سال ۹۴ با ارائه ۴ طرح دانش بنیان و راه‌اندازی شرکت شتابدهنده با اشتغالزایی ۱۳۹ نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم و ارائه ۲۴ طرح که ۱۵ طرح از آنها مورد موافقت هیات داوری قرار گرفته فعالیت رو به رشدی داشته است.

دکتر جلیلی در طی سفر به استان ایلام با حجت‌الاسلام کریمی‌تبار امام جمعه ایلام نیز دیدار و گفت‌وگو کرد و سندهای تدوین شده و برنامه‌های آتی بسیج اساتید دانشگاه فنی را در حضور ایشان تشریح نمود که این برنامه از سوی حجت‌الاسلام کریمی‌تبار مورد استقبال قرار گرفت و اظهار کرد آماده و پذیرای دریافت پیشنهادات و نظرات کارشناسی اساتید کانون جهت پیشبرد و تسهیل امور است.

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور

ارسال نظرات