فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گلوگاه از برگزاری 130 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان گلوگاه خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۴۹۵۶
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ سید حسن یوسفی فرمانده سپاه شهرستان گلوگاه در گفت وگو با خبرنگار بسیج،ازبرگزاری 130 عنوان برنامه در هفته گرامیداشت دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.

یوسفی با اشاره به اینکه اجرای باشکوه برنامه‌ها و مشارکت همه دستگاه‌ها در هفته دفاع مقدس مورد توجه است، اعلام کرد:برنامه ویژه افتتاح خانه محرومین ،برگزاری نشست‌های بصیرتی، مسابقات فرهنگی و ورزشی، یادواره‌های شهدا، رژه خودرویی، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، برگزاری شب شعر و خاطره، و نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس از جمله برنامه های شاخص این هفته است.

فرمانده سپاه گلوگاه در ادامه با بیان اینکه  ملت ایران با جانفشانی و جانبازی خود در هشت سال دفاع مقدس افتخار آفرینی کردند افزود: مردم ایران با بصیرت تمام توانستند در برابر دشمن بایستند و پیام بزرگ و سرنوشت ساز را به جهان مخابره کنند و نشان دادند که همواره در برابر توطئه افکنی ایستاده‌اند.

یوسفی در پایان  با اشاربه به اینکه شهدا در سنگر دفاع مقدس برای پاسداری از میهن و ارزش های انقلاب اسلامی از جان خود گذشتند، خاطرنشان کرد:هفته دفاع مقدس یادآور تلاش، ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و شهدا است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها