مدیرکل راهبری و نظارت بر انتقال و توزیع برق وزارت نیرو در تبریز:

استاندارد سازی عامل پیشرفت صنعت برق است

مدیر کل راهبری و نظارت بر انتقال و توزیع برق وزارت نیرو در تبریز گفت: تدوین، اجرا و ارتقاء استانداردها عامل پیشرفت صنعت برق است.
کد خبر: ۹۱۷۴۹۶۷
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، عبدالصاحب ارجمند در جمع مدیران برق تبریز، افزود: هدف ما در وزارت نیرو این است که استانداردهایی را برای شبکه برق کشور تدوین، اجرا و ارتقاء نماییم و کیفیت برق روز به روز مسیر بهبود را طی نماید.

وی اضافه کرد: بخش توزیع، پویاترین بخش صنعت برق کشور است و این، به واسطه وجود نیروی انسانی متخصص در این بخش است.

وی هدفگذاری وزارت نیرو در صنعت برق را تبدیل شدن به هاب انرژی منطقه در افق 2035، عنوان کرد و افزود: برای رسیدن به این هدف، می بایست کیفیت برق را با ایجاد زیرساخت های لازم، افزایش دهیم.

ارجمند افزود: برآوردهای ما نشان می دهد که کشورهای همسایه در آینده به صادرات برق ما نیاز خواهد داشت و ما باید بتوانیم از این فرصت، نهایت استفاده را ببریم.

وی با اشاره به عبور موفق از پیک تابستان 98، افزود: برنامه ریزی به موقع و همکاری کلیه مشترکین خانگی، صنعتی، کشاورزی و اداری در زمینه مدیریت مصرف برق موجب شد تا بتوانیم بدون خاموشی از پیک تابستان98عبور کنیم.

وی در پایان خاطرنشان شد: برنامه پیک سایی و عبور از پیک بار سال 99 نیز تحت عنوان برنامه های پیک سایی 099 در حال تدوین و برنامه ریزی می باشد و طی ماه های آتی ابلاغ خواهد شد تا اقدامات لازم در صنعت برق آغاز شود و انشاء الله سال آتی را نیز به نحو مناسبی بتوانیم سپری کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار