با هدف غنی سازی اوقات فراغت برگزار می شود؛

برپایی دوره های همخوانی و تواشیح قرآنی در کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسن مجتبی(ع) کرج

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد جامع دهقان ویلای کرج از برپایی دوره های همخوانی و تواشیح قرآنی با همت کانون فرهنگی هنری مسجد امام حسن مجتبی(ع) خبر داد و گفت: این دوره با هدف غنی سازی اوقات فراغت برگزار می شود.
کد خبر: ۹۱۷۴۹۷۵
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، « مجتبی حسین زاده» در خصوص برپایی دوره های آموزشی همخوانی و تواشیح در مسجد ویژه گروه های سنی نوجوان و جوان پسر در مسجد امام حسن مجتبی(ع) گفت: این دوره از آموزش های همخوانی با همت کانون فرهنگی هنری مسجد برگزار می شود.

مدیرکانون فرهنگی هنری مسجد دهقان ویلای کرج افزود: هدف از برپایی دوره های آموزشی همخوانی قرآنی تعامل و رفاقت میان فعالان کانونی مسجد و تبیین آموزه های دینی است.

وی با اشاره به سرفصل هایی از برنامه های اوقات فراغت در کانون های فرهنگی مساجد، عنوان کرد: بسترسازی مناسب در جهت ارائه برنامه های فرهنگی و هنری در مساجد با محوریت کانون های فرهنگی هنری از جمله برنامه ها موثر در زمینه اوقات فراغت است.

حسینی زاده خاطرنشان کرد: اوقات فراغت مختص به تابستان نیست بلکه در طول سال و در فراغت تحصیل شرائطی به عنوان اوقات فراغت وجود دارد که در این خصوص با تدابیر صورت گرفته از طرف کانون فرهنگی هنری مساجد ویژه برنامه های متنوعی را اجرا می کنیم.

مدیرکانون فرهنگی هنری کانون امام حسن مجتبی(ع) تصریح کرد: گروه های همخوانی با برپایی یک کار گروهی و تشکیلاتی در پویایی و احیاء شور و شعور مسجدی موثر است و این مطلب زمینه ترغیب هرچه بیشتر امام مسجد برای ادامه این نوع برنامه ها در محیط مسجد است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار