به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان : سرگرد پاسدار محسن یزدانی فرمانده حوزه مقاومت بسیج علی ابن ابیطالب (علیه السلام) شهرستان زرند از اجرای طرح به نیابت از هر شهیدیک دانش آموز به منظورکمک به دانش آموزان بی بضاعت با همکاری و مساعدت بسیجیان خیر و نیکوکاراین حوزه خبر داد .
کد خبر: ۹۱۷۴۹۷۹
|
۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۳
با اجرای طرح به نیابت از هر شهیدیک دانش آموز با همکاری بسیجیان حوزه مقاومت بسیج علی ابن ابیطالب (علیه السلام) زرند بیش از ۳۰ بسته فرهنگی که شامل کیف و لوازم التحریر است، به ارزش ۴۰ میلیون ریال به دانش آموزان نیازمند این شهر اهدا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان: سرگرد پاسدار محسن یزدانی فرمانده حوزه مقاومت بسیج علی ابن ابیطالب (علیه السلام) شهرستان زرند در آستانه فرا رسیدن ماه مهر و آغاز فصل بازگشایی مدارس از اجرای طرح به نیابت از هر شهیدیک دانش آموز به منظورکمک به دانش آموزان بی بضاعت با همکاری و مساعدت بسیجیان خیر و نیکوکاراین حوزه خبر داد.

وی افزود: بیش از ۳۰ بسته فرهنگی که شامل کیف و لوازم التحریر است، به ارزش ۴۰ میلیون ریال در قالب طرح به نیابت از هر شهیدیک دانش آموز، به دانش آموزان نیازمند وبی بضاعت این شهر اهدا خواهد شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج علی ابن ابیطالب (علیه السلام) شهرستان زرند تاکید نمود: اجرای این طرح با نیت کمک به دانش آموزان بی بضاعت علاوه بر کمک رسانی به این عزیزان راهی برای توانمند سازی و حرکت رو به رشد آنان نیز خواهد بود.

یزدانی افزود: خدمت به دیگران بویژه محرومین، انسان را از تنگ نظری و خودمحوری خارج می‌سازد چراکه خدمت به خلق خدا عبادتی بی رقیب است. هرکس به مردم و خصوصآ به مردم محروم بیشترخدمت کند به خالق خود نزدیکتر می‌شود.
وی در خاتمه ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و همکاری و مساعدت بسیجیان خیر و نیکوکار در اجرای این طرح گفت: همه این اقلام تا قبل از بازگشائی مدارس بین دانش آموزان بی بضاعت توزیع خواهد شد.

                                                                                                                                       خبرنگار: اکبرابراهیمی زرندی
ارسال نظرات