با حضور وزیر نیرو انجام شد ؛

بهره برداری از پُست 63/20 كیلوولت شهرك صنعتی سفیددشت

با حضور وزیر نیرو و مسئولان استان چهارمحال و بختیاری ایستگاه پُست 63/20 كیلوولت شهرك صنعتی سفیددشت به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۱۷۵۰۲۱
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ با حضور وزیر نیرو، مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی، استاندار و جمعی از مدیران استانی،  ایستگاه پُست 63/20  كیلوولت در زمینی به وسعت 5536 متر مربع در شهرك صنعتی سفیددشت در استان چهارمحال و بختیاری  به بهره‌برداری رسید.

مدیرعامل شركت شهرك‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر گفت: این طرح در قالب تفاهم‌نامه‌ی منعقده فیمابین این شركت و شركت توزیع برق استان اصفهان و با اعتباری بالغ بر 230 میلیارد ریال در راستای تأمینِ برقِ منطقه و افزایشِ پایداری شبكه‌ی توزیع اجرایی شد.

حمیدرضا فلاح افزود: پُست مورد بهره‌برداری در فاز نخست دارای یك ترانس 40 مگاولت‌آمپر و 6 فیدر خروجی است و افق مورد نظر بر مبنای 80 مگاولت‌آمپر ‌ پیش‌بینی شده است.

وی اظهار داشت: بر اساسِ تفاهم‌نامه ، سهم اعتباری شركتِ شهرك‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری به منظور بهره‌برداری از پُست 20/63 كیلوولت شهرك صنعتی سفیددشت 25 میلیارد ریال است كه علاوه بر كارسازی آن، این شركت در ساخت ، تهیه‌ی عرصه و همچنین ارایه‌ی امكاناتِ زیربنایی مشاركت داشته است.

گفتنی است: شهرك صنعتی سفیددشت با مساحت 986 هكتار در 33 كیلومتری مركز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد و شركت شهرك‌های صنعتی این استان  تا كنون بالغ بر 75 قرارداد با متقاضیان سرمایه‌گذاری برای استقرار طرح تولیدی در این شهرك صنعتی ، منعقد كرده است.

ارسال نظرات