وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اجرای هم زمان چندین طرح اشتغالی با اتخاذ سیاست‌های حمایتی و تعریف مشوق‌های جدید برای کارفرمایان یکی از سیاست‌های مهم این وزارتخانه جهت گشایش امر اشتغال در کشور است.
کد خبر: ۹۱۷۵۰۹۳
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد شریعمداری در نشستی با مسئولان استان اردبیل اجرای طرح یارانه دستمزد را گشایشی جدید در امر اشتغال عنوان کرد و گفت: طرح یارانه دستمزد یکی از برنامه‌ها و سیاست‌های این وزارتخانه در حوزه اشتغال است و با اجرای آن در ۸ استان کشور به کارآفرینانی که دانش آموختگان دانشگاهی را جذب کنند ۳۰ درصد یارانه دستمزد می‌دهد.

‎محمد شریعتمداری با اشاره به اجرای همزمان چندین طرح اشتغالی در کشور جهت صیانت از نیروی کار موجود و اشتغالزایی گفت: با توجه به قوانین موجود، سرمایه گذاری دولتی جهت ایجاد اشتغال ممنوع بوده، از این رو سیاست‌های اشتغالی ما ارائه مشوق و تسهیل فرایند‌ها برای ایجاد اشتغال و کارآفرینی در کشور است.

‎وی افزود: حوزه رفاه اجتماعی یکی از رسالت‌های مهم ما در این وزارتخانه جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه است.

‎وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: اجرای همزمان چندین طرح اشتغالی با اتخاذ سیاست‌های حمایتی و تعریف مشوق‌های جدید برای کارفرمایان یکی از سیاست‌های مهم این وزارت جهت گشایش امر اشتغال در کشور است.

ارسال نظرات