خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه با بیان اینکه فرهنگ عاشورا، فرهنگی نجات بخش است، ولایت فقیه را عامل استمرار این فرهنگ دانست و افزود: راه رستگاری در گرو حرکت در مسیر ترسیمی ولایت است.
کد خبر: ۹۱۷۵۰۹۷
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳

راه رستگاری در گرو حرکت در مسیر ولایت و عاشوراست

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد در کارگاه امر به معروف و نهی از منکر حوزه کارمندی میانه با اشاره به علل قیام امام حسین(ع)، احیای اسلام ناب محمدی و اقامه فریضه امر به معروف و نهی از منکر را از مهمترین علل این قیام عنوان کرد و گفت: قیام امام حسین(ع) برای پایان دادن به ریاست فسق و فجور و ظلم و ستم یزید و یزیدیان بود.
وی مقابله با تحریفات انجام شده در دین و احکام الهی، احیای عزت و شرافت انسانی، گسترش فرهنگ شهادت، اصلاح طلبی و فتوّت را از دیگر شاخصه ها و علل قیام اباعبدالله الحسین(ع) برشمرد و اظهار داشت: یکی از مهمترین ثمرات این قیام، ایجاد وحدت و یکدلی در بین مسلمین بود.
حجت الاسلام امیرنژاد تنها راه دستیابی به اهداف متعالی اسلام و تنها راه نجات بشریت از ظلم استکبار جهانی را صبر و مقاومت در پرتو ولایت عنوان و بیان کرد: پیروی از ولایت فقیه است که می تواند راه سعادت را به روی ما باز کرده و از مکر و حیله های استکبار در امان دارد.
همایش آموزش معارف و مهارت های امر به معروف و نهی از منکر با حضور دهها نفر از شورای حوزه و فرماندهان پایگاه های حوزه شهید کلاهدوز توسط پایگاه شهید مطهری این حوزه در حسینیه دانشگاه پیام نور میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها