جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت:‌ ملت ایران با پیروی از ولایت فقیه و تکیه بر فرهنگ و ادبیات عاشورایی در مقابل هیچ ظلمی سر خم نکرده و همیشه از آرمان‌های نظام و اسلام دفاع می‌کنند.
کد خبر: ۹۱۷۵۱۱۴
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵

ملت ایران با تکیه بر فرهنگ عاشورا مقابل هیچ ظالمی سر خم نمی‌کند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار فرهنگ مستعد حصاری در دیدار با روسای محلات شش‌گانه اردبیل و جمعی از پیرغلامان حسینی در اردبیل اظهار داشت: مردم دارالارشاد اردبیل با عزاداری شایسته و پرشوری که همه ساله دارند اوج ارادت و عشق خود را به امام حسین(ع) و ائمه اطهار نشان می‌دهند.

وی با قدردانی از عزاداران عاشورایی محلات شش‌گانه اردبیل بیان کرد: عزاداری محلات شش‌گانه اردبیل که به صورت منسجم و گسترده برگزار می‌شود، در سطح کشور بی‌نظیر است که با تلاش شبانه‌روزی به دنبال ایجاد شکوه هر چه بیشتر در مراسم عزاداری اباعبدالله‌الحسین(ع) و پابرجا نگه داشتن پرچم سیدالشهدا(ع) هستند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر و پرشور و شعور مراسم عزاداری سیدالشهدا(ع) و مراسمات ملی و مذهبی سپاه استان از هیچ گونه تلاش و همکاری دریغ نمی‌کند.

مستعد حصاری سپاه و بسیج را خادم ملت دانست و تصریح کرد: این نیروهای انقلابی زیر سایه پرچم اهل بیت(ع) همواره به دنبال خدمات‌رسانی هر چه بیشتر به مردم هستند و در این زمینه آماده همراهی و تعامل با نهادهای مختلف هستیم.

جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل اتحاد و انسجام ملت ایران به ویژه عزاداران حسینی را خنثی‌کننده تمام توطئه‌های دشمنان دانست و افزود: ملت ایران با پیروی از ولایت فقیه و تکیه بر فرهنگ و ادبیات عاشورایی هیچگاه مقابل ظلم سرخم نخواهند کرد و همیشه از آرمان‌های نظام و اسلام دفاع می‌کنند.

روسای محلات شش گانه اردبیل و جمعی از پیرغلامان حسینی با حضور در سپاه حضرت عباس(ع) در راستای برگزاری مراسمات باشکوه عزاداری در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس(ع) استان در ایام محرم از زحمات و میزبانی سپاه استان اردبیل تجلیل و قدردانی کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار