فرمانده سپاه شهرستان جویبار از برگزاری بیش از 500 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس این شهرستان خبر داد و گفت:هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروز است.
کد خبر: ۹۱۷۵۱۳۲
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سرهنگ مهرداد بابایی فرمانده سپاه شهرستان جویبار در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس این شهرستان از برگزاری بیش از 500 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت:هفته دفاع مقدس فرصت مغتنمی برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروز است.

بابایی با اشاره به اینکه روزهای دفاع مقدس روزهای روایتگری ایستادگی و مقاومت است برنامه های شاخص هفته دفاع مقدس را اعلام کرد:صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و بسیج، دیدار با خانواده معزز شهدا،جانبازان و ایثارگران، برگزاری مسابقه کشتی لوچو،پیاده‌روی خانوادگی، نواختن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس،گردهمایی جهادگران بسیجی، رونمایی از المان مزار سه شهید،گردهمایی پیرغلامان حسینی،  یادواره شهدا در قالب طرح آبروی کوچه افتخار محله، شب شعر خاطره، ویزیت رایگان و همایش یادگاران دفاع مقدس که در این هفته برگزار می شود.

فرمانده سپاه جویبار در ادامه هدف از اجرای این برنامه‌هایی را ترویج وحفظ فرهنگ ایثار و شهادت دانست و تاکید کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت انقلاب و دلاوری های دوران دفاع مقدس  یبه عنوانک قدرت بازدارنده در منطقه شناخته شده است.

بابایی با اظهار بر اینکه دشمنان نظام اسلامی دیگر قادر به تصمیم خودسرانه در منطقه نیستند، اضافه کرد: دشمنان برای ضربه زدن به انقلابی که الگو گرفته از قیام حضرت سیدالشهدا حضرت اباعبدالله(ع) بود  از ابتدای پیروزی تا به حالا، دست به هراقدامی زدند اما نظام اسلامی تحت زعامت ولایت فقیه و اتحاد ملت توانست تمامی سختی ها و مشکلات را پشت سر بگذارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها