کارگروه معماری و شهرسازی سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان زنجان با موضوع بررسی و تحلیل وضعیت موجودمعماری و شهرسازی با حضور جمعی از مهندسین خبره و اعضای کارگروه و مدیر سازمان استان تشکیل جلسه داد.
کد خبر: ۹۱۷۵۱۴۲
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مهندسین عمران و معماری  استان زنجان،کارگروه معماری و شهرسازی سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان زنجان با موضوع بررسی و تحلیل وضعیت موجودمعماری و شهرسازی با حضور جمعی از مهندسین خبره و اعضای کارگروه و مدیر سازمان استان تشکیل جلسه داد.
در این جلسه ابتدا مدیر سازمان مهندس برزگر ضمن تسلیت ایام عزاداری محرم و گرامیداشت ایثارگری های رزمندگان و هفته دفاع مقدس به موضوع جلسه: بررسی و تحلیل وضعیت معماری و پیش نویس راهبردی معماری و شهرسازی اسلامی پرداخت
و سپس اعضاء نظرات خوبی در رابطه با موضوع جلسه ، از جمله معماری و شهرسازی اسلامی و اثرات مثبت آن بر سبک زندگی اسلامی ، لزوم توجه ویژه به مبانی نظری و نظریه پردازی و ارائه طرح جدید به جای استفاده از نمادهای غربی در در نماها و نمادها و لزوم بازنگری در طرح های جامع ، استفاده از مجری های توانمند در بحث اجرا ،توجه ویژه به پلان و همچنین اجرای درست قانون و ... بیان نمودند.
در ادامه مهندس قره باغی پاور و طرح تحقیقی بسیار خوبی را در رابطه با معماری و شهرسازی مطلوب اسلامی را ارائه کردند که مورد تحسین اعضاء جلسه قرار گرفت .

ارسال نظرات