همگامی صنعت ، دانشگاه و تکنولوژی در شبکه بانکی؛
بانک ایران زمین با هدف افزایش سهم خود در بازار سرمایه و با همراهی کارکنان و مسئولان این بانک به دنبال اجرایی شدن هر چه بهتر طرح بانکداری دیجیتال است.
کد خبر: ۹۱۷۵۱۶۱
|
۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۵

گروه اقتصادی _ خبرگزاری بسیج؛ مقدمه:نفوذ گسترده فناوری های دیجیتالی در زندگی روزمره انسان ها موجب تغییرات گسترده در سبک زندگی مردم کسب و فعالیت های امروزی شده است بانک ها نیز به عنوان یک سازمان مردم نهاد از این قاعده مستثنا نیستند از طرفی نیز مشتری مداری و حرکت بر مدار خواسته‌های ذیحسابان از مهم ترین عوامل موفقیت در حوزه بانکداری کشور است که فناوری‌های تحول آفرین همچون بانکداری دیجیتال با فراهم کردن امکان ارائه خدمات تسهیل شده و گسترده پارادایم جدیدی را پیش روی بانکهای کشور ایجاد کرده است.

در واقع در صنعت بانکداری کشور تحول دیجیتالی، پیش از آنکه صرفاً به مباحث فناوری و توسعه های اینچنینی بپردازد مشتری محوری در راستای ارتقای کسب و کار سودآور یک بانک تلقی می شود . این خود نسبت به بانکداری سنتی دارای صرفه اقتصادی بیشتر است.این فناوری ها از یک طرف نفوذ بانکداری سنتی را تحت تاثیر قرار داده و از طرفی دیگر قادر است سرویس‌های سریع تر و ارزان قیمتی را ارائه دهد.

گزارش بسیج حاکی از آن است که بانک ایران زمین با هدف افزایش سهم خود در بازار سرمایه و با همراهی کارکنان و مسئولان این بانک به دنبال اجرایی شدن هر چه بهتر طرح بانکداری دیجیتال است.بانک ایران زمین با تاکید بر رونق تولید در جهت جذب منابع ارزان قیمت ضمن ارائه ی طرح های مختلف با هدف رونق کارآفرینی به دنبال اجرایی شدن بانکداری دیجیتال است.بر همین اساس است که چندی پیش بانک ایران زمین در راستای اهمیت دادن به موضوع آموزش و ارتقای کیفی کارکنان خود با استراتژی بانک حول محور دیجیتال و کسب سهم بیشتر در بازار سرمایه کلاس هایی را نیز برگزار کرد.

در واقع بانک ایران زمین در راستای مسیر انقلاب  دیجیتالی بانکی در جهان تغییرات نوین کسب و کار خود در این حوزه را شروع کرده است. با توجه به آن که سیستم بانکداری کشور ما با مفهوم بانکداری باز فاصله زیادی دارد بانک ایران زمین سعی دارد این فاصله را با روش های نوین و شیب ملایم به حداقل ممکن برساند.

بانک ایران زمین کیفیت خدمات و ایجاد رضایتمندی حداکثری در میان مشتریان را عامل مهمی برای رسیدن به اهداف این بانک می داند و یکی از اقدامات و اولویت های مهم را تحول در حوزه دیجیتال قرار داده است همچنین استراتژی چند سال اخیر بانک ایران زمین ارائه خدمات نوین در بستر فناوری است که آینده نظام بانکی را متحول می کند و بانک ایران زمین در این مسیر پیشگام بوده است.بانک ایران زمین از دو سال پیش استراتژی تحول دیجیتال را برنامه ریزی کرد که اکنون شاهد آن هستیم که بانک های دیگر هم به حوزه دیجیتال ورود کرده اند.

ارسال نظرات