فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

اولویت مهم سپاه ارائه خدمات صادقانه به مردم است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان، گفت: اولویت مهم سپاه ارائه خدمات شایسته و صادقانه برای مردم است.
کد خبر: ۹۱۷۵۱۶۳
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از زاهدان، سردار سرتیپ دوم پاسدار امان الله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه شهرستانی خاش که با حضور ائمه جمعه شیعه و سنی، مسئولان، بزرگان و معتمدان و اقشار مختلف مردم بسیجی این شهرستان، برگزار شد، اظهار کرد: نیروهای ارزشمند سپاه، با ویژگی ولایت مداری، مردم داری و مردم یاری و با اقتدار تمام از ارزشهای اسلامی و انقلابی صیانت می کنند و اولویت مهم سپاه ارائه خدمات شایسته و صادقانه برای مردم است.

وی اضافه کرد: سپاهیان سرافراز اسلام با آگاهی و بصیرت با توطئه های دشمنان مقابله می کنند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: سپاه مقتدر در جبهه های حق بر علیه باطل و جبهه مقاومت شجاعانه در صحنه حاضر است و دشمنان اسلام و کشور باید بدانند که عظمت و ابهت سپاه پایان ناپذیر بوده و پاسداران و بسیجیان ما به مردم مظلوم دنیا امید می بخشند.

وی ادامه داد: مردم بالاترین سرمایه برای اسلام و کشور هستند که با نقش آفرینی و حماسه سازی خود توانسته اند به پایداری ایران سربلند و انقلاب اسلامی کمک کنند.

گشتاسبی افزود: در چهل سال اخیر مردم به عنوان ولی نعمتان در کشور از ارزشهای دینی و الهی صیانت کردند و این امر ویژگی های برجسته این نظام الهی است که مردم ما در صحنه اند و برای عزت و سربلندی آن تلاش می کنند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: بصیرت، آگاهی و هوشیاری همه اقوام در کشور بهترین سرمایه برای کشور بوده که راههای نفوذ دشمنان بسته شده و مردم با مسئولیت پذیری و حضوری همیشگی و مستمر توانسته اند به تامین اهداف نظام اسلامی و شکست برنامه های دشمنان کمک کنند.

شایان ذکر است در ادامه این مراسم امامان جمعه شیعه و سنی شهرستان خاش از خدمات چند ساله فرمانده سپاه این شهرستان قدردانی و برای فرمانده جدید آرزوی موفقیت کردند و در پایان نیز سرهنگ علی ثمره حسینی به عنوان فرمانده جدید سپاه این شهرستان معرفی و از خدمات سرهنگ حسن فضلی فرمانده سابق سپاه خاش تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار