فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

امروز قدرت جمهوری اسلامی ایران همه کاخ‌های ظلم را در نوردیده است

سردار علی رزمجو در نشست خبری به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت: امروز قدرت جمهوری اسلامی ایران همه کاخ‌های ظلم را در نوردیده و به‌جای آن فریادهای اسلام‌خواهی در سراسر جهان طنین‌افکن شده است.
کد خبر: ۹۱۷۵۲۲۵
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳

امروز قدرت جمهوری اسلامی ایران همه کاخ‌های ظلم را در نوردیده است

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو پیش از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران استان بوشهر اظهار داشت: هرسال که از عمر انقلاب می‌گذرد، اقتدار نظام جمهوری اسلامی بیشتر بر تارک تاریخ جهان می‌درخشد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر بابیان اینکه شعار «ما پیروزیم» شعار محوری هفته دفاع مقدس امسال نام‌گذاری شده است، گفت: امروز قدرت جمهوری اسلامی ایران همه کاخ‌های ظلم را درنوردیده و به‌جای آن فریادهای اسلام‌خواهی در سراسر جهان طنین‌افکن شده است.

وی گفت: دفاع مقدس حکایت از حماسه‌آفرینی‌های ملتی است که در دفاع از دین، شرف، عزت و تمامیت ارضی انقلاب اسلامی ترسیم‌شده است.

رزمجو در خصوص برنامه‌های هفته دفاع مقدس در بوشهر عنوان کرد: در سراسر استان 676 برنامه پیش‌بینی‌شده که از این تعداد 506 برنامه توسط ستاد سپاه و 170 برنامه به عهده اقشار مختلف بسیج است.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر در تشریح این برنامه‌ها گفت:31 شهریور رژه اقتدار نیروهای مسلح در کنار آب‌های نیلگون خلیج‌فارس با نمایش شناورهای نیروی دریایی سپاه در خیابان ساحلی بوشهر برگزار خواهد شد.

وی افزود: در روز دوم که مصادف با اول مهر است، در کنار به صدا درآمدن زنگ ایثار و حماسه، تجلیل از سربازان سپاه امام صادق (ع) انجام خواهد گرفت. در روز سوم این هفته، افتتاح پروژه‌های متعدد پیشرفت آبادانی و مهندسی سپاه ازجمله آب‌بند روستاهای صعب‌العبور منطقه پشت کوه دشتستان خواهد بود.

رزمجو بیان کرد: در روز چهارم این هفته، برگزاری مسابقات استانی قایقرانی در دهکده گردشگری بوشهر و روز پنجم این هفته حضور باشکوه نیروهای مسلح در نماز دشمن‌شکن جمعه را خواهیم داشت.

وی گفت: در روز ششم تجلیل از ایثارگران عملیات ثامن‌الائمه در سپاه ناحیه بوشهر برگزار خواهد شد و در آخرین روز از هفته دفاع مقدس دو برنامه تجلیل از پیشکسوتان و بزرگداشت فرماندهان شهید نیروی هوایی در پایگاه شهید یاسینی ارتش برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت : امروز مردم در کنار نیروهای مسلح دارای غیرت، آموزش و تجهیزاتی بهتر از گذشته، آماده پاسخگویی به تهدیدات دشمن در بیرون و درون مرزها هستند.

پایان خبر/

ارسال نظرات