خبرهای داغ:
دفتر موسسه دیده‌بان شفافیت و عدالت استان همدان با صدور بیانیه‌ای از توجه و عنایت آیت‌الله رئیسی، رئیس قوه قضاییه در بررسی مطالبات مردمی درباره مسائل و مشکلات و ضرورت‌های استان همدان تقدیر و تشکر کرد.
کد خبر: ۹۱۷۵۲۴۵
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۴

بیانیه دفتر موسسه دیده‌بان شفافیت و عدالت استان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دفتر موسسه دیده‌بان شفافیت و عدالت استان همدان با صدور بیانیه‌ای از توجه و عنایت آیت‌الله رئیسی، رئیس قوه قضاییه در بررسی مطالبات مردمی درباره مسائل و مشکلات و ضرورت‌های استان همدان تقدیر و تشکر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

«دستگاه قضا در چشم مردم باید در «انتصابات، احکام، گفتار و رفتار» دارای «حکمت» باشد» رهبر معظم انقلاب اسلامی

در شرایطی که ملت عزیز ایران اسلامی از یک سو با  توطئه‌ها و فشارهای سنگین دشمنان خارجی و اذناب داخلی آن‌ها و از سوی دیگر با سهل‌انگاری و تقصیر برخی از مسئولان و مدیران اجرایی و غیر اجرایی روبرو هستند و بار سنگین مشکلات عدیده‌ای نظیر گسترش دامنه نفوذ بیگانگان در برخی مجاری و مصادر امور و نیز فشارهای ناشی از تحریم، تورم و گرانی‌های افسار گسیخته را به احترام نظام اسلامی و ارزش‌های دینی – انقلابی تحمل می‌کنند، متاسفانه شاهد فساد در برخی بخش‌های اداری، اقتصادی و حتی نظارتی هستيم.

در چنين شرايطي نقطه اتکای مردم وفادار به انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل و شهیدان گرانقدر، راهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) و چشم امید دوختن به تصمیمات و اقدامات عادلانه و انقلابی دستگاه قضایی است.

توصیه‌ها و مطالبات مقام معظم رهبری نیز عمدتا متوجه مسئولان در بخش‌های اجرایی، تقنینی و قضایی است که متاسفانه در اوضاع و احوال کنونی امید چندانی به اعمال نظارت انقلابی مجلس محترم و یا مجاهدت جدی دولت محترم برای حل مشکلات مردم و سامان دادن به امور و اجرای عدالت مد نظر امام و رهبری و در شأن مردم متدین نیست و همه نگاه‌های امیدوار متوجه دستگاه قضایی است.

مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین استان همدان همواره در صحنه‌های مختلف دینی و انقلابی حضور موثری داشته‌اند و به همین دلیل انتظار و توقع دارند مسئولان و خدمتگزاران آن‌ها نیز در همین تراز نسبت به اصول، مبانی و احکام دینی آشنا و پایبند باشند. در مقاطع مختلف و اتفاقات گوناگون ثابت شده است که در استان همدان به دلیل حساسیت و توجه بالای مردم، مسائلی همچون اشرافی‌گری و یا کوتاهی در ایفای مسئولیت‌های قانونی به‌ویژه در حوزه برخورد با مفاسد اداری و اقتصادی قابل تحمل نبوده و نیست. ان شاء‌الله با اهتمام هر چه بیشتر مسئولان و استمرار مجاهدت‌های مردمی این روحیه همچنان ساری و جاری خواهد ماند و به لطف خدا در سایر موضوعات و حتی نقاط دیگر میهن اسلامی بسط و گسترش خواهد یافت. بدون شک دقت و توجه در نحوه رفتار مدیران قبلی و ارزیابی مردم از عملکرد آن‌ها و نیز سرنوشت و نتیجه حاصله می‌تواند به‌عنوان چراغ راه مسئولان و خدمت‌گزاران بعدی باشد. 

اعضای موسسه دیده‌بان شفافیت و عدالت استان همدان از توجه و عنایت حضرت آیت الله رئیسی ریاست محترم قوه قضاییه در بررسی مطالبات مردمی درباره مسائل و مشکلات و ضرورت‌های استان تقدیر و تشکر به‌عمل می‌آورد. ضمن ابراز مسرت از انتصاب جناب آقای دکتر عدالت‌خواه، امید است ایشان در پاسخگویی به مطالبات عدالت‌خواهانه مردم متدین و انقلابی استان و نیز اجرای هر چه دقیق‌تر برنامه‌های ریاست محترم قوه قضائیه و عمل به فرامین مقام معظم رهبری و در اجرای هر چه بهتر رسالت قانونی خویش در مبارزه با ظلم، فساد و تبعیض به‌منظور تحقق عدالت بیش از پیش موفق باشند.

دفتر موسسه دیده‌بان شفافیت و عدالت استان همدان وظیفه ملی و دینی خویش می‌داند در پیگیری مطالبات مردمی و فرمایشات مقام معظم رهبری همچنان محکم و مصمم در صحنه عمل حضور داشته و در همین راستا یاری‌گر بی‌منت مدیران و مسئولان دلسوز باشد. ان‌شاءالله

والعاقبه للمتقین 

دفتر موسسه دیده‌بان شفافیت و عدالت استان همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات