رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان خبر داد:
رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان گفت: دوره آموزشی «اقتصاد رسانه» در استان گیلان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۷۵۲۶۱
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از صومعه‌سرا، مهدی پارسا صبح امروز در نشست انجمن مدرسان علوم ارتباطات استان گیلان با بیان اینکه دوره عالی مهندسی خبر به مدت 10 ساعت آموزشی برای 73 خبرنگار برگزار شد، اظهار داشت: این دوره با هدف اثرگذاری بیش از پیش رسانه‌ها و افزایش مخاطبان و جریان‌سازی خبری برگزار شد.

وی با بیان اینکه 27 نفر از اساتید رسانه در انجمن علوم ارتباطات استان گیلان عضو هستند، افزود: دوره‌های آموزشی اصحاب رسانه گیلان با برنامه‌ریزی علمی و تخصصی و ارزیابی اعضای این انجمن تخصصی در 16 شهرستان این استان در حال برگزاری است‌.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: دوره‌های آموزشی اقتصاد رسانه نیز به صورت کارگاهی برنامه‌ریزی شده که به‌زودی مکان و زمان اجرای آن اطلاع‌رسانی می‌شود تا راهکارها و راهبردهایی برای ایجاد درآمد پایدار برای رسانه‌های مجازی و مکتوب بررسی و ارائه شود‌.

پارسا با اشاره به برگزاری 23 دوره آموزشی و تخصصی برای خبرنگاران گیلانی گفت: اینفوگرافی، جریان‌سازی، خبرنویسی مقدماتی و پیشرفته، گزارش‌نویسی، مهندسی خبر، عملیات روانی، حقوق رسانه، اخلاق و فقه رسانه از جمله کارگاه‌های آموزشی برگزار شده است‌.

وی با اشاره به فعالیت بیش از 200 کانال خبری گیلان در شبکه‌های اجتماعی، خاطرنشان کرد: برای 84 نفر از فعالان این حوزه نیز کارگاه آموزشی خبرنویسی آنلاین برگزار شد تا در حوزه جامعه فعالان فضای مجازی نیز شاهد ارتقای سطح ارائه اخبار باشیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به فعالیت انجمن خبرنگاران برون‌مرزی در این استان افزود: امسال حدود 60 خبرنگار، عکاس، مستندساز و اصحاب رسانه به راهپیمایی عظیم اربعین حسینی(ع) در عراق اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات