سردار سلیمانی طی سفر به استانهای خوزستان و کرمانشاه مطرح کرد
فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: برگزاری جلسات ماهیانه در استان ها توسط فرماندهان سپاه ها؛ با موضوع توسعه کمی و کیفی راهیان نور از مطالبات جدی قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج است.
کد خبر: ۹۱۷۵۲۶۸
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، سردار یعقوب سلیمانی فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج و هیئت همراه طی سفر به استان خوزستان، با استاندار خوزستان و فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) دیدار نمود و طی برگزاری جلسه ای، موضوعات پشتیبانی از عملیات اثرگذار راهیان نور و ارتقاء محتوی و اثربخشی آن مورد بحث و بررسی قرار گرفته و تدابیر و تصمیمات خوبی اتخاذ گردید.

فرمانده قرارگاه مرکزی راهیان نور ضمن بازدید از برخی یادمان های دفاع مقدس و اردوگاه های راهیان نور در خوزستان، در دیدار با فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) بر استفاده از همه ظرفیت ها و هم افزایی در خصوص ارتقاء محتوا و اثربخشی راهیان نور تاکید کرد.

همچنین سردار سلیمانی طی سفر به استان کرمانشاه، از یادمان های دفاع مقدس و اردوگاه های این استان بازدید بعمل آورده و با مسئولین استان در خصوص راهیان نور غرب گفتگو نمود و در بازدید از مرز خسروی، موضوع تردد زائرین اربعین حسینی از این پایانه را ارزیابی کرد.

وی طی بازدید از مناطق عملیاتی غرب کشور گفت: برگزاری جلسات ماهیانه در استان ها توسط فرماندهان سپاه ها؛ با موضوع توسعه کمی و کیفی راهیان نور؛ و رایزنی مداوم با استانداران و مسئولین استانی برای پشتیبانی از این برنامه اثرگذار، از مطالبات جدی قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج است.

ارسال نظرات