خبرهای داغ:
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز گاوهای شیرده منطقه از اقتدار ایران مستأصل شده‌اند و نمی‌دانند چه کنند، گفت: عظمت کشور به علت تدابیر حکیمانه رهبر، تلاش جوانان و مقاومت مردم است.
کد خبر: ۹۱۷۵۲۸۳
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲

امروز گاوهای شیرده منطقه از اقتدار ایران مستأصل شده‌اندبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، اکبر رنجبرزاده در شورای اداری شهرستان اسدآباد اظهار داشت: با وجود مجید درویشی، فرماندار توانمند سیدجمال یقین دارم اسدآباد نه تنها از روند توسعه عقب نمی‌ماند بلکه مسیر پیشرفت را نیز با سرعت طی خواهد کرد.

وی با بیان اینکه امروز گاوهای شیرده منطقه از دست اقتدار ایران مستأصل شده‌اند و نمی‌دانند چه کنند، گفت: عظمت کشور به علت تدابیر حکیمانه رهبر، تلاش جوانان و مقاومت مردم است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی همچنین ضمن تقدیر از عکس العمل فوری شورای تأمین در دستگیری قاتل متواری حادثه هفته قبل تصریح کرد: برای اسدآباد یک قتل در طول یک سال نیز جالب نیست و همین مقدار هم باید از بین برود.

وی با بیان اینکه تا روز آخر به فکر خدمت هستیم عنوان کرد: مسئولیت چیزی نیست که برای آن جنگیده و به هر قیمتی به دست آوریم.

رنجبرزاده ابراز داشت: نعمت استاندار برای همدان غنیمتی است چراکه با تدابیر خود در حال هدایت استان به جلو است.

وی تصریح کرد: ارتقای جایگاه یزدان آزرمی از مسائلی بود که از استاندار درخواست کردیم و ایشان نیز سه پست در سطح استان و به دلیل لیاقت و شایستگی آزرمی به وی پیشنهاد داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات