خبرهای داغ:
مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان خبر داد

راه‌اندازی سامانه جامع روابط کار در استان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: سامانه جامع روابط کار در استان راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۹۱۷۵۳۲۶
|
۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۲

 به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، رضا نقی‌زاده در دیداری که با اعضای هیات مدیره منتخب کانون انجمن‌های صنفی کارگری حرف استان برگزار شد، اظهار کرد: در بحث تشکیل تشکل‌ها، آسان‌ترین مساله تشکیل تشکل و سخت ترین مطالبه، اداره تشکل است، لذا شما به عنوان اعضای هیات مدیره کانون  انجمن‌های صنفی کارگری  رسالت سنگینی بر عهده دارید، چراکه با همه حوزه‌های کارگری و کارفرمایی ارتباط تنگاتنگی دارید در  این راه از همه تلاش خود در جهت جذب خدمات برای قشر کارگر و ارائه خدمات رفاهی به این قشر خدوم  بهره گیرید.

وی در ادامه با تاکید بر حرکت این انجمن در جهت تحقق اهداف سازمانی، خاطرنشان کرد: در این صورت است که از سوی مسئولان امر حمایت خواهید شد.

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی با اشاره به برخی دغدغه‌های جامعه کارگری و عدم توانایی برخی اقشار در جهت بهره‌مندی از خدمات ارائه شده ویژه این قشر، گفت: با حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی سامانه جامع  روابط کار آغاز به کار کرده است و در چند حوزه مختلف فعالیت می‌کند.

نقی زاده افزود: کارفرمایان و کارگران در صورتی که با مراجعه به مراکز خدمات دولت الکترونیک نسبت به ثبت هویت خود اقدام کنند، می‌توانند تمام امور خود را بدون مراجعه به ادارات کار به صورت الکترونیک انجام دهند و بسیاری از دغدغه‌های این قشر از جمله قراردادهای سفید امضا برطرف خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات