فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی آباد خبر داد:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی آباد از اجرای بیش از 30 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۷۵۳۸۷
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۷

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، صبح امروز نشست خبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی آباد با حضور خبرنگاران در محل سپاه حاجی آباد برگزار گردید.

سرگرد محمد میرزاده فرمانده ناحیه بسیج سپاه حاجی آباد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس ویاد وخاطره شهدا وامام شهدا گفت: این دوران برگ زرین ودرخشانی برا ی انقلاب ونظام  محسوب می شود

وی افزود:دفاع مقدس باعث بیمه شدن نظام وانقلاب شد مردم ومسئولین در دوران دفاع مقدس احساس کردندکه بایستی برای دفاع از نظام وانقلاب ودستاوردهای آن به صحنه بیایند وما وحدت وانسجام را دراوج دیدیم وحال نیز می بینیم .

فرمانده سپاه حاجی آباد بیان داشت:همه مردم ونیروهای مسلح در کشور با یک وحدت وانسجام توانسته اند بردنیای کفر که در مقابل ما ایستاده اند بایستند ومقاومت کنند .

میرزاده تصریح کرد: از دوران دفاع مقدس همیشه به عنوان افتخاریاد شده است، اگر به تاریخ جنگ ها نگاه کنید هر جنگ ونبردی که اتفاق افتاده است پاره ای از خاک کشورجدا شده است اما در جنگ هشت ساله ما تنها نبردی بود که حتی یک قدم هم از خاک  جمهوری اسلامی در دست دشمن با قی نماند.

فرمانده سپاه ناحیه حاجی اباد گفت: آنچه امروز نیاز کشور ماست تبیین اهداف دفاع مقدس و آرمان‌های انقلاب و امام و شهدا بوده که نیازمند حضور پر رنگ فرماندهان دفاع مقدس و آشنایان به این دوران می‌باشد.

میرزاده همچنین ادامه داد: درباره مسأله دفاع مقدس مقام معظم رهبری بارها تأکید کردند که نگذارید این مسأله تحریف شده و یا به فراموشی سپرده شود. وظیفه اصلی بنیاد حفظ آثار نیز همین است، ما دورانی را در کشور طی 8 سال تجربه کردیم که طبق فرموده فرماندهی کل قوا گنجینه‌ای عظیم است که باید از آن بهره ببریم.

وی خاطرنشان کرد: در این هفته ضمن تجدید عهد و میثاق با شهدا برنامه‌های شاخص همچون میز خدمت، زنگ انقلاب در مدارس، یادواره شهدا، دیدار از خانواده‌های شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، فضا سازی سطح شهر، برگزاری نشست روشنگری مراسم خاطره گویی رزمندگان جنگ،نواختن زنگ مهرومقاومت، مسابقات ورزشی درسطح شهرستان برگزار خواهد شد.

میرزاده در پایان یادآور شد: امسال فرمانداری شهرستان مسئولیت ستاد هفته دفاع مقدس را بر عهده دارد.

ارسال نظرات