خبرهای داغ:
آموزش طب اسلامی ، پیشگیری و احیا سبک زندگی ایرانی اسلامی یکی از برنامه های کارگروه سلامت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین می باشد که با همراهی دکتر روازاده پدر طب اسلامی ایران در حال پیگیری و انجام است.
کد خبر: ۹۱۷۵۳۹۹
|
۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، به نقل از روابط عمومی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان قزوین آموزش طب اسلامی ، پیشگیری و احیا سبک زندگی ایرانی اسلامی یکی از برنامه های کارگروه سلامت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین می باشد که با همراهی دکتر روازاده پدر طب اسلامی ایران در حال پیگیری و انجام است.

سعید رجبعلی مدیر کارگروه سلامت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین در خصوص حضوردکتر روازاده و برنامه های انجام شده با حضور وی در قزوین اظهار کرد:
دکتر روازاده صبح روز چهارشنبه جلسه ای با حضور جناب سرهنگ برین جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با مدیرکل صدا و سیمای قزوین داشتند و در خصوص اهمیت پرداختن به طب اسلامی و بهره بردن از این دانش تبادل نظر کردند.

وی افزود: حضور در برنامه "صبح زندگی" بصورت زنده در شبکه قزوین و صحبت در خصوص کشاورزی اسلامی از دیگر برنامه های ایشان در قزوین بود.

رجبعلی در ادامه بیان کرد: دکتر روازاده در جمع طلاب حوزه های علمیه قزوین در حوزه امام صادق علیه السلام در خصوص سبک زندگی ایرانی اسلامی سخنرانی کردند.

مدیر کارگروه سلامت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر(عج)استان قزوین در خاتمه عنوان کرد: سخنرانی در جمع پاسداران سپاه استان قزوین، دیدار با آیت اله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین، حضور و سخنرانی در همایش بزرگ سبک زندگی اسلامی در مسجد النبی شهر قزوین و سخنرانی در جمع نمازگزاران مسجد جامع المهدی این شهر از دیگر برنامه های دکتر روازاده در استان قزوین بود.

 

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها